וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה להפקדה: תוכנית ל-1,413 יח"ד בראשון לציון

אורי חודי

15.7.2014 / 13:51

מדובר בתוכנית שיזמה רשות מקרקעי ישראל המתייחסת לשטח בן 184 דונם בין שיכון המזרח למחנה צריפין

שבועיים לאחר שהוועדה המחוזית מחוז מרכז החליטה להפקיד להתנגדויות את תכנית "מתחם האלף" במערב ראשון לציון, תוכנית הכוללת שטחי בנייה לכ-4900 יחידות דיור חדשות לצד ו-1.2 מיליון מ"ר לתעסוקה, הופקדה היום (ג') תוכנית נוספת בחלקה המזרחי של העיר.

מדובר בתוכנית שיזמה רשות מקרקעי ישראל המתייחסת לשטח בן 184 דונם בין שיכון המזרח למחנה צריפין. התוכנית כוללת שכונת מגורים בבניה רוויה של 1,413 יחידות דיור, שטחים למבני ציבור, מסחר ושטחי ציבור פתוחים. על פי התוכנית המוצעת, שקודמה על ידי חברת "תיק פרויקטים" והאדריכל אילן שפירא ממשרד "גרינהאוז אדריכלים", שטח המגורים יעמוד על 86 דונם ויכלול מבני מגורים חד או דו משפחתיים עד שתי קומות, מבני מגורים עד 4 קומות כולל קומת קרקע, מבני מגורים עד 6 קומות כולל קומת קרקע ובנייני מגורים גבוהים עד גובה של 23 קומות כולל קומת קרקע.

מנהל רשות מקרקעי ישראל בנצי ליברמן אמר עם הפקדת התוכנית: "מדובר על תכנית נוספת אותה מקדמת רשות מקרקעי ישראל, אשר נועדה לתת מענה לצורך הגובר והולך ביחידות דיור באזור המרכז".

רפי אלמליח, מנהל אגף התכנון ברשות מקרקעי ישראל התייחס גם הוא לתוכנית ואמר: "התכנית נותנת מסגרת תכנונית להקמת שכונת מגורים חדשה עם פתרונות דיור מגוונים לקהלי יעד שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully