וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועדת הכספים: מע"מ 0% ל-5 שנים בלבד

אורי חודי

20.7.2014 / 13:35

כבר בתחילת הדיון היום דרשו חברי הכנסת לעצור את הישיבה בשל אי השתתפות של נציגי האוצר ובשל העובדה שטרם הובהר מה המקור התקציבי להטבת המע"מ

הדיונים על מע"מ בשיעור אפס בוועדת הכספים של הכנסת ממשיכים להיות סוערים. כבר בתחילת הדיון היום (א') דרשו חברי הכנסת לעצור את הישיבה בשל אי השתתפות של נציגי האוצר ובשל העובדה שטרם הובהר מה המקור התקציבי להטבת המע"מ שנאמדת על ידי האוצר בכ-2.5 מיליארד שקל בשנה. בשל כך יצאה הוועדה להפסקה קצרה ורק לאחר מכן המשיכה בדיון.

שבוע עמוס צפוי בוועדת הכספים של הכנסת בדיונים על מע"מ בשיעור אפס לדירות מגורים כאשר בכל יום צפויה הוועדה לדון בסעיפים הצעת החוק האמורה. הדיונים האמורים מתנהלים בקצב מואץ בשל רצון האוצר לסיים את הדיון בוועדה ואת הכנסת הצעת החוק לקריאה שניה ושלישית עוד השבוע כדי שהחוק יוכל לעבור עוד במושב הכנסת הנוכחי שצפוי להסתיים כבר בשבוע הבא.

גם בהמשך הדיונים טענו חברי הכנסת שהתשובה לשאלה מהיכן יגיע הכסף להטבה לא התקבלה ולכן לא ניתן להמשיך בדיון. אולם, בסופו של דבר המשיך הדיון והוועדה התחילה להקריא את סעיפי החוק.

"אני אבקש שהחוק תהיה הוראת שעה", אמר יו"ר הועדה ניסן סלומינסקי עם התחלת הקראת סעיפי החוק. נציין מדובר בפעם הראשונה שנושא זה עולה בדיוני הוועדה ויש לציין שהאוצר מתנגד לכך והתנגד לכך גם בעבר לכל אורך גיבוש החוק. "אני חושב שזו צריכה להיות הוראת שעה לחמש שנים", המשיך ואמר סלומינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully