וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא רוכש חלק נוסף בשוק קמדן בכחצי מיליארד שקל

‎‎טלי ציפורי‏

12.10.2014 / 14:52

לאחר רכישה זו, קבוצת טדי שגיא תחזיק בבעלות מלאה ברצף אורבני של 50 דונמים שנמצא בין שתי תחנות רכבת תחתית. Camden Lock לבדו משתרע על שטח של 5 דונמים הכולל יותר מ-300 סוחרים

טדי שגיא, המיליארדר הצעיר שרק באחרונה הנפיק חברת אינטרנט נוספת בשוק ההון הבריטי, ממשיך להרחיב את פעילות הנדל"ן שלו בבירה הבריטית. כזכור, במארס השנה רכש שגיא את הבעלות על Camden Market Holdings - פעילות שכוללת את Stables Market ואת Camden Lock Village - תמורת 400 מיליון ליש"ט.

לפני שנחזור לעסקה הנוכחית, הסבר קצר על מבנה שוק קמדן הלונדוני כדי שתבינו מה בדיוק רכש כעת שגיא. שוק קמדן, שנמצא ברובע קמדן שבלונדון, מכיל שישה אזורי שוק נפרדים. הראשון והגדול שבהם הוא ה-Stables Market (אותו רכש שגיא במארס); השני בגודלו הוא Camden Lock (אותו רכש שגיא עכשיו); השלישי הוא שוק תעלת קמדן; הרביעי הוא שוק Buck Street; החמישי הוא שוק Electric Ballroom והשישי והאחרון הוא שוק Inverness Street.

לפי ההערכות, את Camden Lock רכש שגיא תמורת 70-90 מיליון ליש"ט (בממוצע 80 מיליון ליש"ט דהיינו 129 מיליון דולר או כחצי מיליארד שקל), והמוכרת היא קרן השקעות בנדל"ן שנקראת Brockton Capital. הקרן היא בבעלות משפחת Fulford שהחזיקה בו במהלך ארבע העשורים האחרונים.

לאחר רכישה זו, קבוצת טדי שגיא תחזיק בבעלות מלאה ברצף אורבני של 50 דונמים שנמצא בין שתי תחנות רכבת תחתית. Camden Lock לבדו משתרע על שטח של 5 דונמים הכולל יותר מ-300 סוחרים, ביניהם 50 חנויות, 20 מתחמי גלריות וחמישה מתחמי מזון גדולים.

עוד נמסר מהקבוצה כי זו החלה לנהל את שוקי קמדן, שפעלו ונוהלו עד לאחרונה בנפרד, תחת מטה מאוחד ותחת הדומיינים market.com ו-Camdenmarket.com. שגיא מסר כי "אנחנו שמחים לרכוש את Camden Lock שהיה החלק החסר בפאזל בדרך ליצירת מותג עולמי. הרכישה תאפשר לנו לקדם מהר יותר את הפיתוח הנדל"ני ואת פעילות המסחר האלקטרוני הייחודית שאנחנו מכינים ושתעצים את הפוטנציאל האדיר של המקום".

נזכיר, כי לפי הערכות שקיבלה הקבוצה, השווי המצרפי של הפרויקט כולו לאחר סיומו צפוי לעמוד של 1.7 מיליארד ליש"ט.

  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully