וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטוויז'ן? 013 ברק?

אמיתי זיו

10.3.2008 / 15:45

בעיות שירות בנטוויז'ן-013-ברק: ניתוב של לקוחות אל מוקד לא נכון וזמני המתנה ארוכים

"התקשרתי אל מוקד השירות של ברק באינטרנט, ענו לי אבל לא הצליחו לזהות אותי כלקוחה. בסוף הנציג שאל אותי: של מי את לקוחה בעצם? אמרתי של ברק. אז הם הסבירו שהגעתי איכשהו לנטוויז'ן והמוקדים עדיין לא מאוחדים. הייתי צריכה לנתק ולהתקשר שוב", כך סיפרה א', לקוהה של נטוויז'ן-013-ברק.

בעיות צצות במוקדי השירות של החברה בשבועות האחרונים כתוצאה מאיחוד מוקדי השירות של שתי החברות: ברק ונטוויז'ן.

בעיה נוספת שנוצרה היא זמני ההמתנה הארוכים. בתזמון ראשון שביצענו היום סביב השעה 12 בצהריים, העלה זמן המתנה של 13 דקות מהתקשורת עד למענה של נציג שירות לקוחות. תזמון שני שבצענו, שעתיים מאוחר יותר, העלה המתנה של 16 דקות, אחרי שהושמעה הודעה מוקלטת שבישרה על זמני המתנה ארוכים.

בדצמבר האחרון, בדיקה דומה שלנו מול ברק העלתה זמן המתנה של 13 דקות במוקד החברה, ואז הגיבה החברה כי מדובר היה בבעיה טכנית.

מחברת נטוויז'ן-013-ברק נמסר בתגובה: "החברה ביצעה ב-1 למארס שדרוג מערכות מחשוב על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחות החברה את השרות האיכותי ביותר. תוגברו מוקדי השירות השונים ונציגי השירות עברו הכשרות מקצועיות ומעמיקות. תוך כדי שדרוג המערכות, ממשיכה החברה להעניק שרות ללקוחותיה באופן שוטף וללא תקלות מערכתיות.

"באופן נקודתי היו לאורך היום זמני המתנה גבוהים מהרגיל במוקד שרות הלקוחות (בתמיכה הטכנית המענה מיידי) אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועושים כל שיש ביכולתנו על מנת לצמצם באופן משמעותי את זמני ההמתנה ולהעניק ללקוחותינו את השרות אליו הם מורגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully