וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו – הצעיר המשפיע בישראל

דורון שלו

14.9.2008 / 16:41

דורג במקום הראשון ברשימת 300 הצעירים המשפיעים בישראל שעורך המגזין פורבס. פינטו נחשב ליועץ הסתרים של נוחי דנקנר ושאול מופז

הרב יאשיהו פינטו (בן 37) מאשדוד הוא הצעיר המשפיע ביותר בישראל. כך עולה מדירוג 300 הצעירים המשפיעים בישראל שעורך המגזין פורבס ישראל. פינטו רכש בשנים האחרונות קהל מעריצים וחסידים שבישראל מספרם מוערך בכ-50 אלף, כשרבים מהם חילוניים גמורים.

בין אנשי העסקים והפוליטיקאים שנוהגים להתייעץ עם הרב פינטו ניתן למנות את יו"ר קבוצת אי.די.בי נוחי דנקנר, ניסן חקשורי (ממקימי רשת קלאב הוטל וידידו של משה קצב), האחים נקש בעלי אימפריית טקסטיל בארה"ב ושר התחבורה שאול מופז.

לפינטו אין כל רקע או השכלה עסקית, מה שלא מונע מבעדו ללחוש עצות באוזניהם של אנשי עסקים שמגלגלים מאות מיליוני דולרים. הרב גם מגשר בסכסוכים עסקיים ובין כרישי העולם התחתון, ועל הדרך מגייס בעצמו סכומי עתק. אירועי ההתרמה שהוא עורך בישראל ובארה"ב מושכים אלפים, ביניהם בעלי הון רבים.

במקום השני בדירוג נמצאת יעל אנדורן, מנכ"ל קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר, המנהלת השקעות בהיקף 60 מיליארד שקלים. במקום השלישי מדורגת בת הטיפוחים של שרי אריסון ומנכ"לית חברת אריסון השקעות, אפרת פלד. במקום הרביעי מדורג מנכ"ל בית ההשקעות הגדול בישראל פסגות רועי ורמוס. במקום החמישי ניתן למצוא את שר התקשורת אריאל אטיאס, שנודע בניסיונותיו להפוך לרובין הוד של שוק התקשורת ולהלחם את מלחמת הצרכנים אל מול תמנוני התקשורת.

עוד בעשירייה הראשונה: נדב גרינשפון מאפריקה ישראל, צבייה לבייב אלאזרוב (בתו של לב לבייב), יועץ התקשורת של אהוד אולמרט טל זילברשטיין, מנכ"ל גוגל ישראל מאיר ברנד ובנו של יצחק תשובה אלעד תשובה.

לצדם של אנשי העסקים מדורגים אנשים מתחומי הספורט, התרבות והאופנה. הכדורגלן יוסי בניון מדורג במקום ה-18 מבין 300 המשפיעים. הזמר אביב גפן, שהשפעתו ניכרת בקרב גילאי 12-18 מדורג במקום ה-22, כמקום אחד אחריו ממוקמת הדוגמנית בר רפאלי.

עוד בולטים ברשימה: שרית חדד במקום ה-139, הסופר אשכול נבו במקום ה-149 והשחקן עופר שכטר במקום 237. סוגר את הרשימה המפיק המוסיקלי דוד שטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully