וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מוקד אנוש מתרחבת לארגנטינה

אריאל נוי

2.8.2010 / 12:52

הקבוצה חתמה על עסקה בהיקף של מאות אלפי דולרים עם חברה מארגנטינה. על פי ההסכם, יוקמו מוקדי שירותי אבטחה בבואנוס איירס

קבוצת מוקד אנוש חתמה על עסקה בשווי מאות אלפי דולרים עם חברת Ayuda Humana מקבוצת Medihome הארגנטינאית להקמת מוקד שירותי אבטחה בבואנוס איירס.

על פי ההסכם תספק קבוצת מוקד אנוש אלפי לחצני מצוקה גם לגופים מוסדיים וגם לגופים פרטיים. בימים אלה יוצא לדרך השלב הראשון של העסקה, בו מועברים כאלף מכשירים מדגם שווי עסקה של כ-350 אלף דולר.

לחצני המצוקה מתוצרת קבוצת מוקד אנוש מספקים שירותי חירום, אבטחה וסיוע לבית, יכולת תקשור יעילה עם הפונה ושליחת סייר או כל בעל תפקיד נדרש. חברת "איודה-הומנה" משרתת בעיקר את אוכלוסיית הקשישים בארגנטינה ועונה על צרכים שונים של בני גיל הזהב, אך בין קהלי היעד הפוטנציאליים הנוספים נמצאים גם אנשי הקהילה העסקית, הזקוקים למוקד צמוד 24 שעות ביממה הן לצרכי ביטחון והן לצרכים מיידיים של אחזקת הבית.

קבוצת מוקד אנוש מייצרת ומשווקת ציוד אבטחה כחול-לבן ב-46 מדינות בעולם, מרביתן במרכז אמריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק. בארץ מפעילה הקבוצה את שירות לחצני המצוקה "מוקד אנוש" המשרת עשרות אלפי לקוחות, את אמבולנס השפלה, רשת מלרם לרפואת חירום ופרויקט הקהילות התומכות של משרד הרווחה והג'וינט.

יו"ר קבוצת "מוקד אנוש", צבי אופיר מסא לוואלה! חדשות: "במדינות רבות בעולם מתעורר מחדש הצורך בביטחון אישי המשולב בפתרון בעיות שונות מיידיות. שירות מקיף של לחצן מצוקה מספק מעל לכל שקט נפשי, וזה מצרך נדיר ויקר. ברחבי העולם עושים שימוש רחב בידע הישראלי ובפתרונות של לחצן מצוקה, לא רק לבני הגיל השלישי, כפי שמקובל בישראל, אלא לשכבות רבות נוספות של האוכלוסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully