וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולי השואה ישלמו פחות לעורכי הדין

שר המשפטים חתם על צו המגביל את שכר הטרחה של עורכי הדין המייצגים ניצולי שואה, כך שיוכלו לגבות סכום שלא יעבור את 6,583 השקלים - מחצית מהסכום שהיה נהוג בתחום

שכר הטרחה לעורכי הדין המייצגים ניצולי שואה הוגבל היום (ראשון) ל-6,583 שקלים בלבד – כמחצית מהסכום שהיה נהוג עד כה בתחום, זאת בהתאם לצו שפרסם שר המשפטים יעקב נאמן. הצו של השר נאמן, המתבסס על חוק נכי רדיפות הנאצים מ-1957, ייכנסו לתקפן בתוך 14 יום.

שר האוצר, יובל שטייניץ, ציין כי "בשנה האחרונה אנו פועלים במספר רב של אפיקים על מנת להקל באופן משמעותי על מצבם של ניצולי השואה. צעד זה ממשיך במגמה זו, ואנו נמשיך לפעול כך גם בעתיד".

הרשות לזכויות ניצולי שואה במשרד האוצר, אשר הובילה את המהלך להגבלת שכר הטרחה של עורכי הדין העוסקים בניצולי השואה, בירכה על המהלך החדש.

מנהלת הרשות לזכויות ניצולי שואה, עפרה רוס, הודתה ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני על עזרתו בקידום הנושא, והוסיפה "מדובר במהלך חשוב שאני באופן אישי מברכת עליו, המהווה תחילתו של האיזון הראוי בין מאפייניה הייחודים של אוכלוסיית הניצולים המבוגרת בה אנו מטפלים, לבין שכר הטרחה לו זכאים עורכי הדין על עמלם. ברור לנו כי עורכי הדין רגישים כמונו לאוכלוסייה ולמאפייניה הייחודיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully