וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: לתקן העוולות בתגמול העובדים הסוציאליים

שר הרווחה הודיע כי בכוונתו "להפעיל את כל כובד המשקל, כדי להביא לסיום הסכסוך ולשיפור מהותי של תנאי העסקתם של העובדים הסוציאליים"

שר הרווחה משה כחלון, השיב היום (רביעי) במליאת הכנסת להצעה לסדר את נושא מאבקם של העובדים הסוציאליים לשיפור תנאי שכרם והעסקתם בשל הכרזתם על סכסוך עבודה. לדבריו, בכוונתו "להפעיל את כל כובד המשקל, כדי להביא לסיום הסכסוך ולשיפור מהותי של תנאי העסקתם של העובדים הסוציאליים. מן הראוי לתקן את העוולות הבלתי מתקבלות על הדעת בנושא תגמולם". השר כחלון אמר כי כבר התחיל לפעול בעניין זה "במספר מישורים ואמשיך בכך בנחישות רבה".

עוד אמר כחלון כי "ציבור העובדים הסוציאליים, עושים לילות כימים למען האחר במצוקתו ונושאים בנטל ובעומס בלתי רגיל למען האוכלוסיות החלשות בחברה. דווקא הם, לוחמי הרווחה, המתמודדים יום-יום, שעה-שעה עם הקשיים המורכבים ביותר של המטופלים בלשכות הרווחה, זוכים לתגמול נמוך ובלתי סביר בעליל".

שר הרווחה אמר כי "מתוך הסכמה רחבה, ששכרם של העו"סים דורש תיקון משופר וחד יותר - הם הוחרגו מהסכם השכר שנחתם עם כלל המגזר הציבורי באוקטובר השנה". כחלון ציין כי למרות הסכמה זו, קיימים שני נושאים מרכזיים שנמצאים במחלוקת עם האוצר: גובה העלאת השכר לה זכאים העובדים הסוציאליים, והתנגדותו הנחרצת של האוצר להחיל את הסכמי השכר על כלל העובדים הסוציאליים, שכשליש מהם אינו מועסק באופן ישיר על ידי המדינה.

כחלון ציין עוד, כי קיים השבוע פגישה עם נציגי איגוד העובדים הסוציאליים ועם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות. "בפגישה זו הדגשתי וברוח זו הנחיתי גם את מנכ"ל המשרד, שהמשרד יסייע ככל שניתן לאיגוד במאבקו. עוד השבוע יפגשו הצדדים פעם נוספת על מנת לנסות ולגשר על הפערים הקיימים", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • משה כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully