וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי עובר לפרטנר: יציע חבילה ללא הגבלה

אמיתי זיו

1.7.2012 / 8:07

רמי לוי מחליף רשת מארחת ויעביר את שירותי הסלולר שלו מפלאפון לפרטנר. מהלך זה ייאפשר ללוי להציע חבילות ללא הגבלה ולהתחרות בחברות הסלולר החדשות

רמי לוי מתנייד: ל-TheMarker נודע כי לוי צפוי לנטוש את פלאפון ולעבור יחד עם 56 אלפי מנויי חברת הסלולר שלו לרשת של פרטנר . כפי שמסתמן, הצדדים סיכמו על המעבר, והחלו לנסח את ההסכם המשפטי בסוף השבוע החולף. ההכרזה על המעבר צפויה בתחילת השבוע. כיום הרשת המארחת של לוי היא פלאפון.

מטרת המעבר של רמי לוי מרשת פלאפון לרשת של פרטנר היא לשפר את תנאי התשלום שלו, כדי שיוכל גם הוא להציע חבילות ללא הגבלה ולהתחרות בהצעות הקיימות כיום של חברות הסלולר החדשות - גולן טלקום, HOT מובייל ו-012 מובייל. בכוונת לוי להציג הצעה ללקוח בסכום של 89-99 שקל לחודש. 85% מסכום זה יגיעו למפעילה המארחת, 12% להוצאות התפעול של לוי ו-3% יהיו הרווח שלו אחרי הוצאות. גם כיום לוי מרוויח 3-5 שקלים לחודש ממנוי. לאחר המעבר לרשת פרטנר יוכל לוי להציע ללקוחותיו גם מכשירים זולים יותר מהדור השני ולא רק מכשירים יקרים יותר מהדור השלישי.

עוד נודע ל-TheMarker כי ההסכם בין פרטנר לרמי לוי נכתב במטרה ליצור בין שתי חברות הסלולר שיתוף פעולה ארוך טווח. בפרטנר מבינים כי רמי לוי נתפש כחברת סלולר אלטרנטיבית וזולה, המרכזת אליה מאוכזבים רבים מרשתות הסלולר הוותיקות. מבחינת לקוחות רמי לוי, המעבר יהיה כרוך בהחלפת כרטיס ה-SIM במכשיר שלהם.

מאז כניסת המתחרות החדשות לענף הסלולר לוי חווה נטישה נטו של לקוחות, אם כי לא בקצב גבוה. בחברה לא שוללים את מכירתה למפעילת סלולר גדולה אבל זו אינה האפשרות המועדפת. לוי גם אינו מאמין בכריכה של שירותי הסלולר עם עסקי הקמעונות, כפי שעושה YouPhone עם מגה ואלון, משום שלדעתו אין בכך רווח אמיתי ללקוח.

נראה כי פלאפון החליטה לוותר על לוי - מתחרה אך גם לקוח חשוב שמהווה מבחינתה סוג של זרוע דיסקאונט. מנגד, פלאפון היא הרשת המארחת של HOT מובייל, שהגיעה כנראה למספר לקוחות משמעותי. כ-50% מהתעבורה של HOT מובייל עוברת על רשת פלאפון. ההכנסה של פלאפון מלקוחות HOT מובייל תרד בהדרגה כשתעבור לשירות באמצעות רשת עצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully