וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: חבילה ללא הגבלה ב-88 שקל ברמי לוי

רותי לוי , אמיתי זיו

4.7.2012 / 8:16

החבילה מציעה שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה. במקביל, ישווק לוי כרטיס סים מיוחד שייספק שירות גלישה מוזל מחו"ל

רמי לוי ישיק הבוקר חבילת סלולר ללא הגבלה ב-88 שקל לחודש. החבילה תכלול שיחות והודעות ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח 1 ג'יגה. לקוחות שירצו יוכלו להגדיל את נפח הגלישה ל-5 ג'יגה יוסיפו 55 שקל. לקוחות שמעוניינים ב-10 ג'יגה ישלמו תוספת של 89 שקל.

לוי ניהל בשבועיים האחרונים משא ומתן אינטנסיבי לעבור להתארח ברשת פרטנר אך לבסוף סגר על חוזה אירוח משופר עם הרשת המארחת שלו: פלאפון. בחברה שוקלים לתת הנחה בהמשך נוספת לחברי מועדון הקניות של רמי לוי בדומה למהלך שביצעה Youphone.

לפי הערכות, פלאפון תראה הכנסה של כ-75-70 שקל, היתר (כ-10 שקלים) מהסכום ישמשו את לוי לתפעול מערך הטכנולוגיה והנציגים הרזה שלו. השאר, כ-3 שקלים לחודש, יהיו רווח נקי של רמי לוי תקשורת. לחברה כרגע כ-50 אלף לקוחות והיא מפעילת ה- MVNO הגדולה במדינה.

מארה"ב לישראל ב-50 אגורות

במקביל, החברה תצרף ביום חמישי פתרון לשיחות מוזלות מחו"ל החברה תשווק כרטיס SIM נפרד לשיחות מחו"ל, שיאפשר קבלה והוצאה של שיחות ממרבית מדינות אירופה וארה"ב תמורת חצי שקל לדקה. מחיר הודעת טקסט יוצאת הוא שקל וגם מחיר מגה?בייט של גלישה הוא שקל - הנמוך בתעשייה.

התעריף של רמי לוי לשיחות מחו"ל זול, אך הפתרון מעט מסורבל. לקוח שיחפוץ בו יידרש לרכוש באופן חד פעמי SIM נוסף תמורת 99 שקל.

אחר כך, יצטרך הלקוח להטעין את ה-SIM בסכום התחלתי של 50 שקל, והיתרה תישמר לו למשך 12 חודשים. ה-SIM מגיע עם מספר ישראלי בקידומת 077, מספר בריטי ומספר אמריקאי. הפתרון מתחרה בכרטיסי SIM בינלאומיים אחרים שמשווקים בישראל כמו OmniSim, קשר עולמי, סימלס ו-TaSIM

לוי ישיק פתרון שני של אפליקציית שיחות מחו"ל. האפליקציה מתאימה למכשירי אנדרואיד ואייפון. ותאפשר להוציא שיחות לישראל תמורת 17 אגורות לדקה. האפליקציה תלויה בכך שהלקוח נמצא תחת רשת סלולרית או אלחוטית ( WiFi).

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully