וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: רק אני מרוויח מבין חברות הסלולר החדשות

7.3.2013 / 8:49

לוי דיבר בקריה האקדמית אונו וטען כי השכר הממוצע של העובדים אצלו גבוה יותר מהשכר הממוצע של העובדים ברשתות מתחרות. "לא לשבור את השוק אלא להטיב עם הצרכן"

רמי לוי טוען כי אין בכוונתו למכור את פעילות הסלולר שלו ומצהיר: "אני חברת הסלולר היחידה מהחדשות שמרוויחה כיום כסף. כל היתר מפסידים".

לוי אמר את הדברים אמש (ד') בשיחה עם פרופ' ירון זליכה בקריה האקדמית אונו והוסיף כי "תוך כמה שנים יישארו רק חברות הסלולר הגדולות, ואחת או שתיים וירטואליות". הוא התייחס גם לתוכנית "סלולר בשקל" שהשיק לפני חודש וחצי ואמר: "הכוונה שלי היא לא לשבור את השוק אלא להטיב עם הצרכן".

כאשר נשאל על שכר העובדים ברשת השיווק שלו, ענה לוי כי "השכר הממוצע של העובדים אצלי גבוה יותר מהשכר הממוצע של העובדים ברשתות מתחרות; ואני תמיד מוודא זאת מול המתחרים".

האם בכוונת לוי לפתוח סניף בת"א? לדבריו, העירייה אינה מעוניינת בכך: "לעיריית תל-אביב אין עניין שיפתחו סניפים גדולים במרכז העיר. מאוד רציתי להגיע לתל-אביב. שכרתי כבר מקום ובגלל הבירוקרטיה הגעתי אחרי שנתיים למצב שאני לא יכול לפתוח חנות במקום שרציתי".

לוי הבטיח שוב להגיע ל-50 סניפים עד שנת 2015 והתייחס לתחרות מול רשתות דיסקאונט אחרות כגון "אושר עד": "מי שידע להפעיל את העסק שלו בעלויות התפעול הכי נמוכות ועדיין להטיב עם הצרכן – ינצח. רשתות השיווק שהולכות בדרך שלי זה הניצחון שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully