וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי האביב כבר כאן

מערכת וואלה! בשיתוף מתחם שרונים

9.4.2014 / 14:52

החגים הם הזדמנות נהדרת להנות ממבצעים בכל התחומים - מהלבשה וכלי בית ועד למוצרי אלקטרוניקה. אילו מבצעים מציעים לכם החנויות המתחם שרונים

פסח, בדיוק כמו ראש השנה, הוא חג שמתאפיין בבהלת קניות שסוחפת את כל הארץ. כולם רצים לקנות מצרכים לארוחת החג, מתנות למשפחות ובגדים חגיגיים לסדר. בדיוק כמו בראש השנה, גם בתקופה זאת רוב החנויות ורשתות השיווק מציעות מבצעים מפתים, בתקווה לנצח בקרב על הארנק שלכם. זוהי הזדמנות טובה להצטייד במוצרים שבתקופות אחרות פשוט יעלו לכם יותר. ליקטנו עבורכם מבצעים שווים במיוחד ברשתות השונות שיעזרו לכם לצלוח את תקופת הקניות בפסח הזה.

לעוד מבצעים והטבות בקרו בפייסבוק של קניון שרונים

מה קונים כמתנה לחותנת?

מתנות לבית הן כנראה האופציה המועדפת על רובנו, בעיקר כי זאת בחירה קלה. ברשת החנויות ג'ינג'ר תוכלו למצוא מתנות קצת יותר צבעוניות ומיוחדות, החל ממצעים, דרך כלי בית ועד לשטיחים. המבצע המוביל בג'ינג'ר לפסח הוא : 20% הנחה על מגוון המפות.

בפוקס הום תוכלו למצוא את כל מה ששולחן החג זקוק לו והכול מסודר כמו סוכריות צבעוניות באזורי צבע בהם תוכלו להרכיב בקלות סטים צבעוניים בהתאמה אישית. אז אם יש לכם חותנת פרקטית שרוצה מתנות שתוכל להשתמש בהן מיידית - ממפות ועד לכלי הגשה וסכו"ם - זו החנות עבורכם. כעת במבצע לפסח: פריט שני ב- 50% הנחה.

יש לכם עסק עם בשלנית מדופלמת? היכנסו לרשת פור שף וחפשו לה גאדג'ט מגניב למטבח. כרגע יש מבצע לפסח: עד 80% הנחה.

פרויקט חגים: שולחן חג כתום  בעיצוב "פוקס הום". נמרוד סונדרס
בפוקס הום תוכלו למצוא את כל מה ששולחן החג זקוק לו/נמרוד סונדרס

מתנות ריחניות

פסח הוא הזדמנות מעולה למלא את סטוק הבשמים שלכם והמבצעים ברשתות הפארם מאתגרים גם את המחירים של הדיוטי פרי. ברשת ניו פארם תוכלו לרכוש בושם ולקבל שניים נוספים מתנה. רוצים לקנות מתנה לאישה ולא יודעים איזה בושם היא אוהבת? חבילת פינוק מללין או SABON, שמציעות חבילות שי מפנקות ושלל מבצעים אטרקטיביים לפסח, היא חלופה מעולה שכל אישה תשמח לקבל. ב'סבון' תיהנו מ-15% הנחה על פילינג גוף ועוד שלל מוצרים במחירים אטרקטיביים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרונים. דן לב
חבילות שי מפנקות ושלל מבצעים אטרקטיביים לפסח. SABON/דן לב

הלבישו את ילדכם לסדר

חלק נכבד מהקניות בחג מתרכז בחנויות האופנה השונות, כשכולם מחפשים את האאוטפיט המושלם לסדר. סניף מנגו קידס החדש, שנפתח זה עתה במתחם שרונים, הוא המקום בו תוכלו להלביש את ילדכם בסטייל ספרדי ובוגר יותר. אולי אפילו תקנו בגדים תואמים, למרות שרק במקרים נדירים זה הימור שבאמת מצליח. אמפוריום קידס, קסטרו קידס (מבצע אביב 1+1 מתנה) וקדס קידס (פריטים אופנתיים מקולקציית 'היטס' ב-88 ¤) הן אופציות נפלאות נוספות בתחום הלבשת הילדים העומדות לרשותכם תחת קורת גג אחת, עם מגוון עצום זו ליד זו בקניון שרונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזילי השיקו קולקציית בגדי פנאי באריזות מיוחדות לחג./מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדי החג החדשים

רשתות האופנה המובילות מילאו את החנויות במלוא הפריטים בכל הטרנדים ובכל הסגנונות האפשריים. כעת מה שנותר הוא להיכנס ולהרכיב מערכות לבוש בשיטת מיקס אנד מאץ' על מנת להשיג מראה ייחודי עם טעם אישי. אנחנו ממליצים לבחור פריטים שיישארו איתכם גם אחרי ערב החג וימשיכו איתכם לעונת האירועים שתתחיל לקראת הקיץ. המלצה אופנתית אחת שחשובה לאביב 2014: רכשו ז'קט קליל בגוון בהיר – זה תמיד מקפיץ את ההופעה ונותן מראה חגיגי לכל בגד שתשלבו מתחת, בין אם זה מכנסיים קצרים או חצאית. גם כפות הרגליים לא מוזנחות ובסטיב מאדן מציעים מבצע מיוחד, במסגרתו כל הקונה ב-500 ¤ תשלם 400 ¤ בלבד ובנוסף לרגל חודש הפתיחה, תינתן הנחה נוספת בגובה 10%.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעם ייחודי – לא לוותר על הבוטיקים!

רשתות האופנה מספקות את הטרנדים העולמיים. אם יש לך טעם ייחודי ואת רוצה להראות ייחודית ואת חוששת שבאירוע הקרוב ואפילו בליל הסדר תיכנס מישהי נוספת עם הבגד שלך – אנו ממליצים להיכנס לאחד הבוטיקים המשווקים את הפריטים שלהם במהדורות מוגבלות. בחרי לך פריט ייחודי שתרגישי איתו טוב ויעניק לך את הטאץ' המיוחד שאת זקוקה לו. לרגל החג מציעה חגית טסה שובר מתנה של 100 ¤ בקנייה ב-500 ¤ ומעלה מהקולקציה החדשה ואילו רזילי השיקו קולקציית בגדי פנאי באריזות מיוחדות לחג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקס בוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הגיע הזמן לאקס בוקס חדש?

כמו שכבר הזכרנו, רוב רשתות השיווק יוצאות במבצעים מיוחדים לפסח ורשתות מוצרי החשמל אינן שונות. בטרקלין חשמל הכריזו על מבצעים על משחקי טלוויזיה מתקדמים כמו קונסולת XBOX360 עם 250GB זכרון פנימי עם משחק CALL OF DUTY GHOSTS עם שלט נוסף במחיר של 1,599 ¤ ב 36 תשלומים.

מתחם שרונים – מחזירים לכם כסף בחזרה!

כפי שאתם רואים, לא קשה למצוא בתקופה זאת מבצעים טובים, אך נדיר למצוא כאלו שפשוט נותנים לכם כסף. מבצעי ה-Cash Back, כפי שהם נקראים באנגלית אינם זרים לישראלים, אך לרוב האותיות הקטנות הופכות אותם לפחות משתלמים ממה שנשמעו בהתחלה ("אין כפל מבצעים" וכדומה). מתחם שרונים שבהוד השרון מחזיר לכם כסף - במהלך החודש (22.4-20.3( מחלקת הנהלת המתחם שוברים על סך 200 שקל למימוש ברשת "חצי חינם" ללקוחות שצברו חשבוניות קנייה בסך 1,000 שקל ומעלה מחנויות הנמצאות בקניון. בנוסף, אם אתם חייבים לקחת אתכם את הילדים לשופינג תוכלו להשאיר אותם לבלות במתחמי המינימול (כניסה חינם), שמציע שלל אפשרויות בילוי לצעירים, או לתת להם לצפות ביציאת בני ישראל ממצרים בפירמידה הגדולה שתפעל במקום בחול המועד.

המלצה קטנה אחרונה

לא משנה מה תחליטו, רק אל תשכחו לצרף למתנה פתק החלפה. הרי אתם לא רוצים שיזכרו לעד את המתנה הלא מוצלחת שקניתם.

לעוד מבצעים והטבות בקרו בפייסבוק של קניון שרונים

הכתבה נכתבה בשיתוף מתחם שרונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully