וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים: ירידות בשכירות משרדים ברוטשילד ת"א

אורי חודי

17.4.2014 / 8:14

הסקירה הרבעונית של אינטר ישראל יועצי נדל"ן: דמי השכירות הממוצעים של שטחי המשרדים ברוטשילד ירדו מ-111 שקל למ"ר בחודש בשנה שעברה ל-109 שקל בחודש ברבעון הראשון של 2014

לאחר שנים של עלייה ויציבות בדמי השכירות והמכירה של שטחי משרדים בתל-אביב, נתוני הרבעון הראשון של 2014 עשויים להצביע על שינוי מגמה. לצד יציבות ברוב המתחמים, לראשונה זה שנים נרשמה גם ירידה באחד הרחובות המבוקשים - שדרות רוטשילד בתל-אביב. כך עולה מהסקירה הרבעונית של אינטר ישראל יועצי נדל"ן, שותפתה הישראלית של Cushman & Wakefield הבינלאומית.

על-פי הנתונים, ירדו דמי השכירות הממוצעים של שטחי המשרדים ברוטשילד מ-111 שקל למ"ר בחודש בשנה שעברה ל-109 שקל בחודש ברבעון הראשון של 2014. במתחם העסקים של בני-ברק נרשמה ירידה זניחה יותר מ-73 שקל למ"ר בשנה שעברה ל-72 שקל למ"ר ברבעון הנסקר. ברוב האזורים (רמת-החייל, קו החוף, הבורסה ברמת-גן, ציר יגאל אלון, וציר שאול המלך) נרשמה יציבות. באותו הזמן, ציר מנחם בגין הוא היחיד שרשם עלייה מ-99 שקל למ"ר ל-100 שקל למ"ר.

עוד על-פי נתוני הסקירה של אינטר ישראל, היצע שטחי המשרדים הפנויים במתחם עסקים החדש שנבנה בבני-ברק (ה-BBC) הולך וגדל. היקף השטחים הפנויים גדל מ-14% בסוף 2013 ל-16% בסקירה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully