וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי לקנות מניות אפל לאחר שתדווח היום?

משה גולן

22.7.2014 / 15:45

יצרנית האייפון צפוייה לדווח על רווח נקי של 1.23 דולרים למניה לפי הנתונים ההיסטוריים, מניית אפל זינקה בממוצע ב-18% ברבעון שלאחר פרסום הדוחות ביולי

אפל צפויה לדווח היום (ג') לאחר נעילת המסחר בוול סטריט. כמדי רבעון, מדובר באחד האירועים החשובים ביותר של עונת הדוחות. אולם, כאשר בוחנים את הנתונים ההיסטורים ניתן להבחין בדפוס מעניין - ברבעון שאחרי הדיווח, מניית אפל זינקה בממוצע בשיעור דו ספרתי.

לפי ממוצע התחזיות בשוק, יצרנית האייפון צפוייה לדווח על רווח נקי של 1.23 דולרים למניה על הכנסות של 38 מיליארד דולר ברבעון הפיסקאלי השלישי שלה.

המשקיעים יתמקדו בעיקר במספר המכירות של דגמי האייפון האחרונים, ה-5C וה-5S וינסו לראות האם שיתוף הפעולה של החברה עם ענקית הסלולר הסינית צ'יינה מובייל הצליח להגדיל את המכירות והביקושים למוצרי החברה.

בתוך כך, היום דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי אפל הזמינה לייצור כמות מאסיבית של מכשירי אייפון 6, אותם היא צפויה להשיק עד סוף השנה. לפי הדיווח, אפל הזמינה לייצור כ-70-80 מיליון מכשירי אייפון 6. אם הדיווח יתברר כמדוייק, העניין מבטא את הביטחון שמביעה החברה בביקושים הגבוהים למכשיר החדש שהיא צפויה להשיק.

בגלל שאפל מדווחת לאחר נעילת המסחר בוול סטריט, מניית החברה מגיבה ביום המסחר שלאחר מכן. כאשר בוחנים את הנתונים ההיסטורים, החל מ-2009, מניית אפל ( 93.939 -0.52% ) עלתה בממוצע בכ-1.6% ביום שלאחר פרסום דוחות הרבעון הפיסקאלי השלישי שלה בחודש יולי. הנתונים מראים גם כי לאחר פרסום הדוחות באפריל, מניית החברה זינקה בממוצע ב-5%.

כאשר בוחנים את ביצועי מניית החברה בטווח ארוך יותר, בין פרסום הדוחות ביולי לבין הדוחות של אוקטובר, ניתן לראות כי היא השיגה בממוצע תשואה של כ-18% ב-5 השנים האחרונות.

אז מדוע שמניית אפל משיגה ביצועים מצויינים בחודשי הקיץ? הסיבה המרכזית לכך שבתקופה שלאחר הדוח שמפורסם ביולי, אפל משיקה מוצרים חדשים והמניה נהנית מבאז שמתלווה לכך.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully