וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה חיובית בוול סטריט; הרבלייף זינקה 25%

משה גולן

22.7.2014 / 23:20

מנהיגי גוש האירו התכנסו היום במטרה לדון בהטלת סנקציות נוספות על רוסיה . מאקרו: מדד המחירים עלה ב-0.3%; מכירות הבתים עלו מעבר לצפי

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ג') בעליות שערים, לאחר פרסום מאקרו ועל רקע נעילה חיובית בבורסות אירופה. לאחר סיום המסחר תפרסם אפל את דוחותיה הכספיים.

אינפו וול סטריט. גלובס
אינפו וול סטריט/גלובס

אתמול ננעל המסחר בירידות שערים על רקע האירועים הגיאו-פוליטים במרכזם הלחימה בעזה והמשבר הרוסי-אוקראיני שהוחרף לאחר שלפי החשד מורדים פרו-רוסים הפילו מעל שמי אוקראינה מטוס מלזי וגרמו ל-298 נספים. בעקבות כך, מנהיגי גוש האירו מתכנסים היום בבריסל במטרה לדון באפשרות של הטלת סנקציות נוספות על רוסיה.

"העולם נהפך למקום מסוכן יותר, ואם המשקיעים צריכים תירוץ למכור ברמות האלו בגלל הערכים אותן השיגו המניות, הם מקבלים תירוץ טוב מאוד", כך טוען שלמה קופר, אנליסט בחברת "מגמות". "בהתחשב בביצועים של השוק בשנת 2013 ובביצועים בשוק המניות מתחילת השנה, ההיגיון הבריא אומר שהגיע הזמן למכור, או לפחות לפעול מתוך זהירות רבה יותר. העובדה שמניות החברות הגדולות רושמות ביצועי יתר על מניות החברות הקטנות, הוא סימן ברור כי המשקיעים יותר ויותר חוששים ונוקטים בזהירות רבה יותר. אפשר להישאר שוורי על השוק, אך חייבים גם לבנות הגנה", לדברי קופר.

בזירת המאקרו התפרסם מדד המחירים לצרכן, שעלה ב-0.3% בחודש יוני, בהתאם לתחזיות בשוק. זאת בעיקר בשל עלייה של 1.6% במחירי האנרגיה ועלייה של 0.1% במחירי המזון. מדד הליבה, שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה התנודתיים, עלה ב-0.1%, בעוד אנליסטים ציפו לעלייה של 0.2%. ב-12 החודשים האחרונים האינפלציה בארה"ב עלתה ב-2.1% ביוני.

עוד פורסם נתון מכירות הבתים הקיימים, שעלו ב-2.6% ביוני לרמה שנתית של 5.04 מיליון בתים - הרמה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר. הצפי היה לעלייה לרמה של 5 מיליון בתים, לעומת 4.89 מיליון במאי.

לאחר נעילת המסחר אפל (94.72 0.83% +) תדווח על תוצאותיה ברבעון הפיסקאלי השלישי שלה, כאשר לפי ממוצע תחזיות האנליסטים היא רשמה רווח נקי של 1.28 דולרים למניה על הכנסות של 38 מיליארד דולר. המשקיעים ינסו לבחון האם מכירות האייפונים צמחו בעקבות שיתוף הפעולה עם צ'יינה מובייל.

מקדונלדס (96.27 1.31%-) דיווחה היום לפני פתיחת המסחר על ירידה ברווח הנקי ל-1.39 מיליארד דולר או 1.4 דולרים למניה ברבעון השני של השנה. זאת לעומת רווח נקי של 1.4 מיליארד דולר או 1.38 דולרים למניה בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות טיפסו ל-7.18 מיליארד דולר לעומת 7.08 מיליארד דולר אשתקד. אנליסטים ציפו לרווח נקי של 1.44 דולרים למניה על הכנסות של 7.29 מיליארד דולר.

נטפליקס (431.09 4.62%-) דיווחה אתמול לאחר נעילת המסחר על רווח נקי של 71 מיליון דולר או 1.15 דולרים למניה ברבעון השני של השנה, יותר מכפול מהתוצאות ברבעון המקביל אשתקד ומעל תחזיות האנליסטים. ההכנסות צמחו ל-1.34 מיליארד דולר.

רשת המסעדות צ'יפוטל מקסיקן גריל (659.06 11.72%+) דיווחה אתמול על רווח נקי של 110.3 מיליון דולר או 3.5 דולרים למניה, לעומת 87.9 מיליון דולר או 2.82 דולרים למניה ברבעון המקביל אשתקד. המכירות צמחו ב-30% ל-1.05 מיליארד דולר.

הרבלייף (סימול: HLF) עמדה במוקד היום, על רקע התכתשות בין מנכ"ל החברה למשקיע האקטיביסט ביל אקמן, אשר הציג היום נתונים שליליים לגבי החברה. נזכיר, אקמן פתח פוזיציית שורט בהיקף של מיליארד דולר נגד הרבלייף וטען כי מדובר בחברה שעוסקת בהונאת פירמידה.

ענקית הטכנולוגיה יאהו (33.6 0.96%+) מנסה לשפר את האחיזה שלה בתחום המובייל בעזרת רכישה של חברה בתחום האנליטיקה, בשם Flurry. יאהו הודיעה היום כי תשלם יותר מ-300 מיליון דולר תמורת הסטארט-אפ מסן פרנסיסקו, כך על פי אנשים המקורבים לנושא, שביקשו לשמור על אלמוניות.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully