וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ננעלה ביציבות; סודהסטרים זינקה 9.5%

הלל קורן

24.7.2014 / 23:42

פייסבוק דיווחה אמש על זינוק ברווח הנקי ל-791 מיליון דולר ועל הכנסות של 2.91 מיליארד דולר. דיווח: סודהסטרים במו"מ למכירתה על פי שוויי של 828 מיליון דולר

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') ביציבות, לאחר שבבורסות אירופה ננעל המסחר במגמה חיובית. תביעות האבטלה השבועיות ירדו לשפל של 8 שנים.

קרן המטבע הבינלאומית (IMF) הורידה אתמול את תחזית הצמיחה של כלכלת ארה"ב ל-1.7% בשנת 2014, לעומת תחזית צמיחה קודמת של 2%. קרן המטבע מציינת כי החולשה בכלכלה ברבעון הראשון של השנה התגברה על הציפיות להתאוששות במחצית השנייה של השנה.
היום חתכה הקרן את תחיזת הצמיחה הגלובלית ל-2014 ל-3.4% לעומת התחזית הקודמת שעמדה על 3.7%, באפריל האחרון. בנוגע ל-2015 שומרת הקרן על אותה תחזית, 4%. הקרן מסבירה את המהלך בירידה החדה של הצמיחה האמריקנית ברבעון הראשון, כמו גם באופטימיות פחותה בנוגע לצמיחה בשווקים המתעוררים. עוד ציינה הקרן כי יש פוטנציאל לתגובת יתר שלילית בשווקים להידוק המדיניות המוניטרית על ידי הפדרל ריזרב.
היום פורסמו תביעות האבטלה השבועיות, שירדו לשפל של מעל ל-8 שנים. התביעות ירדו ב-19 אלף ל-284 אלף. על פי הצפי המוקדם, מספר התביעות השבועי היה צפוי לעלות ל-310 אלף לעומת 302 אלף בשבוע הקודם.
עוד פורסם נתון מכירות הבתים החדשים, שנפלו ב-8.1% ביוני לשיעור שנתי של 406 אלף בתים. מדובר בקצב הנמוך ביותר מזה שלושה חודשים. התחזיות היו ל-475 אלף בתים, לעומת 504 אלף במאי.

מניות במוקד

ענקית הרכב פורד מוטורס דיווחה היום כי הכנסותיה ברבעון השני של השנה רשמו ירידה ל-37.4 מיליארד דולר לעומת 37.9 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה עמד על 32 סנט, בהתאם לצפי המוקדם.
ג'נרל מוטורס דיווחה על קריסה ברווחי הרבעון השני של השנה, שהסתכמו ב-278 מיליון דולר לעומת 1.41 מיליארד דולר ברבעון המקביל, בעיקר בשל הפרשות בהיקף 1.5 מיליארד דולר למימון ריקול ופיצויים.

פייסבוק ריכזה עניין רב לאחר שניפצה אמש את התחזיות המוקדמות. החברה דיווחה על זינוק ברווח הנקי ל-791 מיליון דולר מ-333 מיליון דולר ברבעון המקביל. ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ, מעריך שהמניה תזנק ל-100 דולר: "5 רבעונים ברציפות פייסבוק עוקפת את תחזיות האנליסטים – הצמיחה במספר המשתמשים והיקף השימוש צפויה להימשך. למניה יש אפסייד של יותר מ-30%".

סודהסטרים מנהלת מו"מ עם חברת השקעות למכירתה, כך דיווחה הערב סוכנות "בלומברג". על פי הדיווח ב"בלומברג", שמסתמך על מקורות המקורבים לעניין, העסקה עשויה להעריך את סודהסטרים הישראלית ב-40 דולר למניה. סודהסטרים נסחרת בוול סטריט על פי שווי של כ-604 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully