וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל: השכר והחופשה יקוצצו, עשרות עובדי מטה יפוטרו

אילנית חיות

2.9.2014 / 19:20

קמעונאית המזון הודיעה כי תקצץ 10% בשכרם של חברי ההנהלה החל מיולי 2014 ולמשך שנה ו-5% משכר כל העובדים ששכרם החודשי הוא 9,000 שקל בחודש ומעלה

זמן קצר אחרי הפסדי הענק וההכרזה על התוכנית האסטרטגית, רשת שופרסל פונה לקיצוץ בהוצאות השכר. במכתב ששלחה הרשת לעובדים היא הודיעה כי תקצץ 10% בשכרם של חברי ההנהלה החל מחודש יולי 2014 ולמשך שנה.

כמו כן, שופרסל תקצץ 5% משכר כל העובדים המועסקים בהסכמים אישיים ואשר שכרם החודשי הוא 9,000 שקל בחודש ומעלה. הקיצוץ יתבצע החל מאוגוסט 2014 ולמשך שנה. כלל העובדים המועסקים בהסכמים אישיים גם יידרשו לוותר על שני ימי חופשה בשנה ממכסת החופשה המגיעה להם.

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, אומר כי התוכנית הכוללת צעדים משמעותיים רחבים ובכלל זה קיצוץ בשכר, נועדה להחזיר את הרשת למסלול של צמיחה ולמנוע את המשך השחיקה בתוצאות הכספיות. תוכניתה של שופרסל כוללת גם קיצוץ של מאות משרות מבין עובדי החברה ובתוך כך מתכננת הרשת שינוי יסודי בפעילות המטה שבעקבותיו כמה עשרות מעובדי המטה יסיימו את תפקידם.

רשת שופרסל מסרה בתגובה: "אכן במסגרת יישום תכנית העבודה החדשה בחברה, הכוללת גם צמצום בהוצאות החברה, הוחלט על הפחתת השכר, כמו גם על צמצום במספר עובדי המטה בחברה אשר יבוצע בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully