וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת בוול סטריט; העיניים נשואות לאפל

הלל קורן

2.9.2014 / 23:12

מדד מנהלי הרכש (ISM) במגזר היצרני רשם קריאה גבוהה מהצפי. אפל ממשיכה לרכז עניין לקראת הכנס השנתי בשבוע הבא. טבע הודיעה על הצלחה בניסויים קליניים

המסחר בוול סטריט מתנהל היום (ג') במגמה מעורבת לאחר שאתמול לא התקיים מסחר בארה"ב לרגל יום העבודה. באירופה נחתם המסחר בעליות שערים. נזכיר כי ביום ו' ננעל חודש אוגוסט הטוב ביותר של מדד ה-S&P 500 מאז שנת 2000.

אינפו גלובס וול סטריט. גלובס
אינפו גלובס וול סטריט/גלובס

ב-17:00 שעון ישראל פורסם מדד מנהלי הרכש (ISM) במגזר היצרני, שרשם קריאה של 59 נקודות באוגוסט, בעוד צפי האנליסטים עמד על ירידה לרמה של 57.1 נקודות ביולי. נזכיר כי כל קריאה מעל 50 נקודות פירושה התרחבות כלכלית.

מניות במוקד

אפל (103.26 0.74%+) ממשיכה לעמוד במוקד, לקראת שבוע הבא, אז ייערך הכנס השנתי של החברה עם ציפייה לחשיפת ה-iPhone 6 ואולי גם ה-iWatch.

טסלה (283.61 5.16%+) מוסיפה לעמוד במוקד לאחר שמניותיה היכו שיא-תוך-יומי חדש ביום ו' האחרון, זאת ברקע הודעה של החברה כי הגיעה להסכם פריסת תחנות טעינה בסין. בנוסף, היום החברה זכתה להמלצת "קנייה" ומחיר יעד של 400 דולר.

טבע (52.13 0.74%-) הודיעה היום על הצלחה בשני ניסויים קליניים בתרופת ה-reslizumab, לטיפול באסתמה.

מניותיה של חברת הביוטק Exelixis קורסות ברקע הודעת החברה על כישלון בניסוי קליני, וכי היא צפויה לפטר בעקבות כך 70% מכוח העבודה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully