וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כמעט שנה בנמל פיראוס: צים חוזרת לנמל חיפה

14.9.2014 / 9:24

ההסכם בא לאחר תקופה ארוכה של דיונים ובתום השלמת הסדר החוב של החברה, במסגרתו הביעה החברה נכונות להחזיר את פעילות השטעון לחיפה

ספינת "צים". AP
צים בחרה להעביר את פעילות השטעון לנמל פיראוס ביוון בשל חשש לפגיעה בפעילות העסקית/AP

חברת צים הודיעה היום (א') כי חתמה בסוף השבוע על הסכם עם נמל חיפה, לפיו נמל חיפה יחזור להיות נמל השטעון לאזור המזרחי של הים התיכון. ההסכם בא לאחר תקופה ארוכה של דיונים ובתום השלמת הסדר החוב של החברה, במסגרתו הביעה החברה נכונות להחזיר את פעילות השטעון לחיפה.

ההחלטה על החזרת פעילות השטעון לחיפה נעשתה בין השאר לאור בקשתה של הנהלת נמל חיפה לצד שיקולים תפעוליים ומסחריים.

צים בחרה להעביר את פעילות השטעון לנמל פיראוס ביוון בשל חשש לפגיעה בפעילות העסקית, זאת עקב סכסוכי עבודה הנוגעים לרפורמה בנמלים. משמעותו של מהלך זה של צים עבור נמל חיפה הייתה ירידה בהיקף הפעילות. ההחלטה הנוכחית צפויה להגדיל את פעילותה של צים בנמל חיפה.

מנכ"ל צים רפי דניאלי "אנחנו שמחים לחזור לנמל הבית של צים, נמל חיפה. אנו רואים בנמל חיפה נמל מודרני ומתקדם המחויב ליעילות ולשיפור מתמיד של השירות ללקוחותיו. צים שמחה לחזור ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם נמל חיפה לטובת שיפור השירות ללקוחות בארץ ובאזור כולו".

משה עברי סוקניק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: "נמל חיפה רואה בצים לקוח חשוב ביותר. דירקטוריון החברה, ההנהלה והעובדים מודים לצים על האמון בנמל חיפה וביכולותיו, ומחויבים להצדיק את האמון הזה. ברוכים השבים הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • צים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully