וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חג'ג' רוכשת קרקע בסלמה בת"א ב-90 מיליון שקל

שלומית צור

21.9.2014 / 19:09

על הקרקע מקודמת תוכנית לשינוי יעוד ממלאכה ל-250-300 יח"ד ומסחר בהיקף של כ-30 אלף מ"ר. באחרונה התפתחו שטחי מגורים רבים ברחוב

אוטובוס דן ברחוב בדרום תל אביב. ShutterStock
רחוב בדרום תל אביב/ShutterStock

קבוצת חג'ג', בבעלות צחי ועידו חג'ג', יחד עם קבוצת משקיעים בהובלת עו"ד דורון אריאל, רכשו קרקע ברחוב סלמה 46 בדרום תל אביב ב-90 מיליון שקל. זאת, לאחר שהקבוצה חתמה על הסכם בעלי קרקע פרטיים לרכישת הקרקע.

על הקרקע קודמה בשנים האחרונות על ידי בעלי הקרקע תוכנית לשינוי יעוד ממלאכה למגורים ומסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר, הכוללים על פי הערכות 250-300 יחידות דיור ו-850 מ"ר שטחי מסחר. על פי הערכות, אישורה הסופי של התוכנית יינתן בעוד כשנתיים, אז יידרשו הרוכשים לשלם היטל השבחה לוועדה המקומית. יש לציין כי מדובר בעסקת יזמות ולא באופציה לרכישת קרקע במסגרת ארגון קבוצת רכישה.

מדובר בקרקע בשטח של 6.2 דונם הממוקמת בין הרחובות סלמה, חיים בן עטר, הרא"ש ורבנו חננאל. על הקרקע פועלים כיום עשרות בעלי מלאכה במבנים בני שלוש קומות, רובם בשכירות חופשית המסתכמת במיליוני שקלים בשנה.

רחוב סלמה בת"א רשם באחרונה מספר נקודות ציון משמעותיות בהתפתחות של שטחי מגורים. כך למשל, בימים אלה מסתיימת בנייתו של פרויקט רביעיית פלורנטין, הכולל ארבעה בניינים בני 8 קומות, הכוללים 242 דירות ו-3,000 מ"ר שטחי מסחר, שמקימה חברת YBOX בבעלות האחים יעקב ויהודה גורסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully