וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו בפרחים: הטרנד הנצחי ממשיך לככב בחנויות

11.4.2016 / 8:26

נדמה שהלוק הזה מלווה אותנו שנים. הוא ככב בדורות קודמים ועכשיו הוא שוב שוטף את החנויות במלוא העוצמה - פריטים פרחוניים באים בול בזמן בפתחו של האביב

פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
כרית נוי מדגם BLOSSOM?, פוקס הום, 89.90 שקלים

כמעט שאין אדם בעולם שלא מתרגש ממראה של פרחים. ברחבי העולם, ובמיוחד באירופה ביתני הפרחים מפוזרים בפינות שונות בעיר והמנהג, להביא פרח לאישה אינו תלוי באירוע מיוחד. זה רומנטי, זה ג'נטלמני ובעיקר- שובה. פרחים הפכו גם למחווה ולשפה בינלאומית בין אנשים. לכל אירוע יש את הפרחים הייחודיים שראוי להביא. כך לדוגמה, במקרה של דייט נוהגים להביא ורד (שפופולארי כאמור ברחבי אירופה), לאירוע משפחתי אצל האימא נוהגים להביא זר גדול וצבעוני, כמו למשל חמניות גדולות ופתוחות, לאישה שיולדת ראוי להביא זר של שושן צחור. מיותר לציין כי זרים הם תלויי עונה. הרקפות למשל מככבות בחודשי החורף, ואם מישהו מאד אוהב את אלו, הוא יאלץ להמתין בסבלנות לעונה הבאה. הבשורה המשמחת בנושא פרחים, באה מכיוון עולם הצרכנות וכלי הבית. הסגנון הרומנטי והפרחוני, שבא לידי ביטוי על גבי כלים, מצעים וקופסאות אחסון שונות חוזר לככב. בחנויות כדוגמת פוקס הום, ורדינון, ללין, נעמן מיכל נגרין, הרמוניה לבית ועוד, אשר פזורות ברחבי קניוני עזריאלי, ניתן למצוא את הפריטים החדשים אשר מנציחים את הסגנון הנצחי ששוב מתקדם לקדמת הבמה.

פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
סט צלחות פרחוניות מבית גולף אנד קו

סטים של כלים פרחוניים היו פופולאריים במיוחד בדורות הקודמים. תקראו לזה דור רומנטי או דור נוסטלגי, כך או אחרת, היה לדור ההוא טעם משובח. רובנו ראינו את הכלים הפרחוניים מאחורי זכוכית - בוויטרינות של סבתא, שנהגה לאחסן את כלי ה"נדוניה", או את המתנות שקיבלה מחברים ובני משפחה, ורובנו, למרבה ההחמצה, לא השכלנו לרשת את אותם הכלים לעצמנו. למה למרבה החמצה? כי מדובר בסגנון נצחי, שלא נותר מאחור אלא המשיך איתנו. ולא רק בכלים הוא ממשיך ושוטף את החנויות השונות, הלוק הפרחוני בא לידי ביטוי גם בהלבשה, במצעים, בקופסאות אחסון, במפות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
מצעים פרחוניים, קולקציה חדשה בעיצוב מיכל נגרין, 549 שקלים

לא נוכל לדבר על מגמת הפרחים אשר שוטפת אותנו מבלי להזכיר את המעצבת מיכל נגרין. הפטיש לפרחים שיש לנגרין מציע ללקוחות מראה מרענן, צבעוני ומזמין שחסר רק ריח של פריחה כדי שהלקוח ירגיש שהוא נמצא בשדה דמיוני מהאגדות. לאחרונה, נגרין השיקה קולקציית טקסטיל ואפילו בשמים. כי בכל זאת, איך אפשר להשיק קולקציית פרחים בלי להוסיף קצת ריח?!

פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
ספלים במגוון דגמים פרחוניים בפוקס הום, 12.90 שקלים
נעליים פרחוניות של רשת קסטרו, עזריאלי. טל קרת,
וכמובן גם באופנה אפשר לראות את המגמה. ברשת חנויות קסטרו, 129 שקלים/טל קרת

ואם כבר החלטתם להגיע לערוך קניות ולבלות באחד מקניוני עזריאלי, כדי להתחדש בפריט פרחוני או שניים, אל תחמיצו את ההזדמנות לקנות גם זר פרחים יפה על הדרך. הרי תמיד יהיה לכם למי לתת אותו. הטריות והאיכות שיש למגוון החנויות ברשת הקניונים, יוסיפו לכם ניחוחות נעימים לשגרת החיים.

פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
כלי הגשה פרחוני ברשת נעמן, 139.90שקלים
פריטים פרחוניים בחנויות עזריאלי.
קופסת אריזה במהדורה מוגבלת בללין, 39.90 שקלים
מערכת וואלה! בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully