וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מאיר

רנן פריד

7.1.2007 / 14:48

הפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע"ש אברמוביץ’ לשנת 2006 ינתן ליו"ר עמותת אומ"ץ, אריה אבנרי ולעיתונאי רשות השידור, יעקב אחימאיר

העיתונאים אריה אבנרי ויעקב אחימאיר הם הזוכים בפרס הישראלי לביקורת התקשורת לשנת 2006, כך החליטה ועדת שופטי הפרס המתבססת על חברי נשיאות האגודה לזכות הציבור לדעת.

על פי ועדת השופטים השנה החולפת היתה מרובה בחשיפות וגילויי שחיתות בשלטון וגופים ציבוריים שונים עבור אבנרי. חלק מחשיפות שלו התקשו למצוא את דרכן לידיעת הציבור הרחב, עקב התגייסות רחבה של גופי התקשורת בניסיון למנוע את פרסומן. אבנרי, במאמריו הרבים אותם פרסם באתר NFC, יצא פעם אחר פעם כנגד שתיקת התקשורת בנושאים שונים, כדוגמת פרשיות אולמרט ואף תקף עיתונאים וקולגות בביקורת קשה. אבנרי אף חשף ופעל כנגד גילויי שחיתות בתוך התקשורת עצמה.

בעניין יעקב אחימאיר טענה הוועדה כי היה מהראשונים והבולטים מבין אנשי התקשורת אשר העבירו ביקורת על אופן התנהלותה של התקשורת, בעת מלחמת לבנון השנייה. "אחימאיר קרא להקמתה של ועדת בדיקה מטעם מועצת העיתונות ובכך עודד את הדיון בנושא. ביקורת התקשורת של מר אחימאיר הינה חשובה ובעלת משמעות רבה עקב מעמדו והמוניטין לו הוא זוכה בקרב הציבור הרחב, וכן לאור מיעוט גילויי ביקורת דומים מצד עמיתים למקצוע במעמדו."

טקס הענקת הפרס הישראלי לביקורת התקשורת על שם אברמוביץ', יתקיים ביום רביעי, 7.2.2007, בבית אגודת העיתונאים ע"ש סוקולוב, בתל אביב. זו השנה השביעית בה תעניק האגודה לזכות הציבור לדעת את הפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully