וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה בסמארטפון סמסונג: "סכנה - לא להשתמש באינטרנט"

צחי הופמן

24.7.2014 / 13:56

יבואן ה-K Zoom לישראל הוא חברת רמפל, שבעליה הוא חרדי, ומכאן האזהרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה-K Zoom/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג ישראל החלה לשווק בארץ את הסמארטפון-מצלמה החדש שלה, ה-K Zoom. מכיוון שבחברה החליטו שמדובר במכשיר שהוא יותר מצלמה מאשר סמארטפון, היבואן הרשמי שנבחר למטרה הזו הוא רמפל.

בעלי חברת רמפל הוא רמי פלר, חרדי, אשר החליט לצרף למכשיר המשוכלל תעודת אחריות שנושאת אזהרה עם סימן קריאה גדול, המזהיר את הציבור מלהשתמש באינטרנט. בעוד שאזהרת שימוש באינטרנט נהוגה אצל הקהל החרדי, קצת מפתיע לקבל אותו בסמארטפון הנמכר לכלל הציבור בישראל, שלא חושב ששימוש באינטרנט הוא דבר רע.

האזהרה המצורפת לסמארטפון מנוסחת כך: "פסיכולוגים ואנשי רוח וחינוך מזהירים כי האינטרנט טומן בחובו סכנות לילדים ומבוגרים כאחד, וממליצים להשתמש בתוכנות חסימה". קצת מפתיע שסמסונג הרשתה לרמפל לצרף הודעה כזו למכשיר שלה. סמסונג מוכרת מוצרים שהקהל החרדי רואה כמוקצים: טלוויזיות המאפשרות לראות ערוצים בעייתים לקהל זה, כמו ערוץ 2 ו-10, מחשבים לא כשרים וגם סמארטפונים לא כשרים.

אזהרה בסמארטפון סמסונג: "סכנה - לא להשתמש באינטרנט". גלובס, צחי הופמן, מערכת וואלה! NEWS
אזהרה בסמארטפון סמסונג: "סכנה - לא להשתמש באינטרנט"/מערכת וואלה! NEWS, גלובס, צחי הופמן

דבר מפתיע ביבוא ה-K Zoom על-ידי רמפל, הוא שסמסונג נוהגת להשתמש ביבוא המצלמות של חברות קאמרה וארליך. כניסת רמפל ליבוא של סמארטפון-מצלמה מעוררת חשד שסמסונג ישראל אולי תבחר ברמפל כיבואן הנוסף שלה מלבד סקיילקס (סאני), דבר שמוכחש היום מכל הגורמים איתם "גלובס" דיבר.

ה-K Zoom הוא סמארטפון הכולל עדשה אופטית כפול 10, מצלמה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, מסך בגודל 4.8 אינץ' (HD), מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת קיטקט, שני מעבדי ארבע ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ ו-1.7 ג'יגה הרץ, 2 ג'יגה זיכרון ו-8 ג'יגה זיכרון אחסון (הרחבה באמצעות כרטיס עד 64 ג'יגה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully