וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני פוקר

רוני קדר

16.8.2009 / 11:30

אוהבים להתעסק במשחקים באינטרנט? הפכו זאת למקצוע ובואו לעבוד בחברת 888.com המציעה משחקי אינטרנט לצד עבודה בחו"ל

יקום על רגליו שחקן הפוקר המושבע שלא היה רוצה לעסוק במשחק במשך כל היום. בדיוק למי ששואל עצמו את השאלה, קיימת חברת 888.com שהיא לב ליבה של תעשיית הבידור המקוון, ובאתר האינטרנט שלה אפשר למצוא משחקים כגון: משחקי קזינו, פוקר, ספורט, בינגו ועוד.

החברה הינה חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 1997 על ידי האחים שקד והאחים בן יצחק. בשנת 2005 הונפקה החברה ומאז בהנהגת מר גיגי לוי מנכ"ל הקבוצה החברה ציבורית ובינלאומית ונסחרת בבורסה בלונדון.
אתר החברה מתורגם ל-20 שפות, ומשרת לקוחות ביותר מ-80 ארצות שונות בעולם. כדי לתחזק את האתר, עובדים בו ברחבי העולם יותר מ-900 עובדים. הגיל הממוצע של העובדים הוא 33. משרדי החברה ממוקמים במספר טריטוריות בעולם; באתר הישראלי, בהרצליה פיתוח, יושבות חטיבות שונות - חטיבת הכספים חטיבת הטכנולוגיה, חטיבת השיווק, חטיבת המוצרים וחטיבת משאבי אנוש ותפעול.

אתרים נוספים של החברה ממוקמים בגיברלטר ואנטיגואה, ובהם נמצאים מרכזי השרות והתמיכה של החברה, שם עובדים ישראלים לצד אנשים מקומיים. בלונדון, קיימת נציגות מצומצמת המונה 25 איש והיא האחראית על ניהול פעילות השיווק והפרסום של מדיות הטלוויזיה, הרדיו, העיתונות וכל אמצעי מדיה שהוא לא אינטרנטי ברחבי העולם.

רוצים להצטרף?

בין התפקידים שאותם אפשר למצוא ב-888.com, פתוח תפקיד Poker Network Manager: אשר עוסק בפוקר ביום יום. הוא המזהה מגמות ומגלה את "הדבר החם הבא" בעולם הפוקר. כמו כן, עליו להיות מחובר לפעילות הפוקר 24/7, ולהיות בקשר ישיר עם שחקני הפוקר.

בנוסף, קיים גם תפקיד של מנהל קהילות הפוקר הכולל ניהול שוטף של פורומים ובלוגים, כתיבת תכנים ופיתוח מגוון הפעילויות. החברה מציעה מגוון משרות נוספות. ניתן למצוא פרטים באתר המשרות שהשיקה החברה לאחרונה.

ב-888.com רואים חשיבות רבה במתן כל הכלים הנחוצים להשתלבות מהירה בארגון ולכן תוכנית קבלת העובדים כוללת כוללת יום אוריינטציה, הרצאות על מוצרי החברה, תכנית חניכה מותאמת לתפקיד וליווי על ידי חונך בכניסה לתפקיד החדש.
ההדרכה בחברה מתמקדת במגוון הכשרות וקורסים מקצועיים, טכנולוגיים וניהוליים, וכן הכשרות לשיפור מיומנויות בסיסיות ומתן כלים לייעול תהליכי עבודה ושיפור סביבת העבודה. הדרכות אלו מאפשרות לפתח הן מיומנויות אישיות (ניהול זמן, ניהול מו"מ, העברת פרזנטציות ועוד) והן מיומנויות מקצועיות (למידה ופיתוח מומחיות בתפקיד).

חברת 888.com משקיעה משאבים בחיבור העובדים למוצרי החברה. מלבד העובדה שהעובדים לוקחים חלק פעיל בבדיקת המוצרים לפני יציאת ללקוחות, ומקיימים טורנירים תחרותיים לבדיקת המוצרים, יזמה השנה החברה את פרויקט "הדרכה פנורמית" שמטרתו להגדיל את חשיפתו של כל עובד ונקודת מבטו על הארגון לשדה ראייה רחב יותר. הפרויקט דואג, בין היתר לחשוף את העובדים לבעיות בשירות לקוחות, לחבר אותם לתוצאות הדוחות בחברה וכן, להעביר אותם הדרכות והתנסויות במוצרים.

תנאים סוציאליים ורווחה הם עוד חלק מחברת 888.com. למעשה, פיתחה החברה את תוכנית "לחשוב בריא". התוכנית כוללת מענה לצרכים העשויים להתעורר בעתיד ואשר אותם מכסות קופות החולים רק באופן חלקי, אם בכלל. התוכנית ממומנת ע"י החברה לעובדיה ומאפשרת לעובדים לבטח את בני משפחתם באופן פרטי וזאת בעלויות נמוכות משמעותית מהעלויות בשוק. בנוסף, מציעה החברה ארוחות מסובסדות לעובדים, תוכניות טלפון סלולרי מוזלות, תוכניות ליסינג וקרן השתלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully