וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויחים הרופאים בארה"ב?

22.4.2014 / 12:25

נתונים שפרסמה חברת מדסקייפ חושפים שכר של עד 413 אלף דולר בשנה לרופאים בארה"ב

רופאים בארה"ב מרוויחים מאות אלפי דולרים בשנה - והאורתופדים מובילים: חברת מדסקייפ, חברה בת של אתר המידע בתחום הבריאות WebMD, פרסמה נתוני שכר של כ-24 אלף רופאים בשנת 2013, אשר הצצה בהם תגרום בוודאי לקנאה בקרב עמיתיהם בישראל.

מהנתונים שפרסמה החברה עולה כי הרופאים בארה"ב משתכרים מאות אלפי דולרים בשנה, כאשר הטווח נע בין 174 אלף דולר בשנה ל-413 אלף דולר. האורתופדים ממוקמים בראש טבלת השכר.

בעוד שהמנתחים ממשיכים ליהנות משכר גבוה יותר מאשר רופאים המטפלים בחולים כרוניים למשל, בחברה מסבירים כי שכרם של הרופאים המומחים נמצא בעלייה וייתכן שזהו תחילתו של שינוי שנוצר עקב רפורמת הבריאות של ממשל אובמה.

שכרם של הרופאים משתנה כמובן גם לפי מיקומם בארה"ב. כך, למשל, השכר הממוצע של רופא בצפון-מזרח ארה"ב עמד אשתקד על 239 אלף דולר ובאזור האגמים הגדולים הגיע השכר ל-258 אלף דולר. בניגוד לישראל, בארה"ב הרופאים בפריפריה מרוויחים יותר, בעוד אותן ערים ועיירות רחוקות מוכנות לשלם יותר כדי למשוך רופאים.

מהנתונים עולה גם כי דרמטולוגים משתכרים 308 אלף דולר בשנה ומנתחים פלסטיים מרוויחים 321 א' ד', אולם 65% מהדרמטולוגים מסרו כי הם מרוצים מהמסלול בו בחרו בקריירה, לעומת 37% בלבד שהשיבו כך בקרב המנתחים הפלסטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully