נעמה הניג תחליף את יורם מוקדי
הניג, חברת מועצת הכבלים ומנהלת אגף קשרי החוץ במשרד התקשורת. המינוי זמני, אך אינו קצוב בזמן. טרם הוקמה ועדת איתור
הניג, חברת מועצת הכבלים ומנהלת אגף קשרי החוץ במשרד התקשורת. המינוי זמני, אך אינו קצוב בזמן. טרם הוקמה ועדת איתור
יו"ר איגוד משרדי הפרסום: "פרסום ושיווק זאת המומחיות שלי, ואני בהחלט מעוניין להמשיך לכהן כיו"ר האיגוד"
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
לטענתה החלטת בית המשפט "שגויה ואינה יכולה לעמוד" ומבקשת להתיר לה לשוב ולהטיל עיקולים על החינמון וכן למנות מנהל נוסף
מנכ"ל קבוצת "הארץ": "עלינו לעגן בישראל שיטת דיווח אמינה ומבוקרת, אשר תספק למפרסמים מדד אמין לבדיקה"
מדובר על מהלך שיווקי ראשון שיעלה באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי"
יוניליוור, מיקרוסופט ואפילו פרוקטור אנד גאמבל שמפרסמת כל שנה בסופרבול, לא ישתתפו בהילולת הפרסומות
הקשר היה אפוף, זה זמן רב, בחשדות להתנהלות בלתי אתית של השניים. הפרשה גרמה לסערה במגזר הכלכלי
ידיעות נשאר העיתון של המדינה עם חשיפה של 39.8% באמצע השבוע, מעריב ירד ל-19.2%. מקומוני רשת שוקן מתחזקים
הפרקליטה, שהדליפה לתקשורת את פרשת סיריל קרן, הגישה תביעה נגד העיתונאים ברוך קרא ושמואל רוזנר וכן נגד עמוס שוקן והארץ
33% לארץ נהדרת, רק 27.3% לגמר "היורש". ערוץ 10 רושם ירידה רוחבית ו"מבט" מתאוששת
מדובר על טריו מקבוצת אדלר חומסקי, שיטרית מדיה גרופ, וובסנס, גורני שבבעלות קבוצת פישמן וסאצ'י אינטראקטיב
איל המדיה הגדול בעולם אמר כי הוא לא רכש את ערוץ 10 בשביל להרחיב את עסקיו והרכישה היא עניין חברתי
מדובר בקולקצית חולצות טריקו שעליהן מודפסים משפטי סלנג ומושגים ידועים, הייחודיים לערים מסוימות בארץ
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם והוא כולל פרסום ב"הארץ" וגלובס ופרסום באינטרנט
לוי תקבל 50 אלף דולר לעונה עם אופציה ל-3 עונות נוספות
החברה יוצאת בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון
בפרסומת למרק-אינסטנט נראה כאילו מפלצת כחולה אוחזת בשדה השמאלי של אישה. צופה המום: הפרסומת פוגעת בילדים
לדברי מנכ"ל HOT, דוד קמיניץ, לאחר מו"מ ארוך, חברת הכבלים הצליחה להוריד את עלויות התוכן ב-40%-30%
מואשמת ב-141 מקרים של הגברת קול בפרסומות. הזכיינית הממושמעת ביותר היא קשת, שהפרה את התקנה 5 פעמים
כך אמר מנכ"ל רדיו כל רגע, חיים הכט בכנס איגוד המפרסמים. אילן טוביהו: "כל מדיה חדשה, במיוחד האינטרנט, גורמת לירידה בווליום שלנו"
ארץ נהדרת היא היחידה שעוברת את 30 האחוזים, ההארכה לא עושה טוב ללסלאו ומהדורת השבת ב-2 שוב מזנקת
HOT: סיכמנו בעבר עם משרד התקשורת על הפרדה מבנית חלקית - מנכ"ל אחד ינהל את חברת התוכן ואת חברת התשתית
עוגת הפרסום לא גדלה ב-2006. הפרסום באינטרנט גדל ביותר מ-50%. ירידה בפרסום בעיתונות. עלייה בפרסום בערוץ 10
הרביעייה הפותחת של המשרדים נותרה באותו מאזן כוחות, אך שלמור-אבנון-עמיחי ממוקם עתה שני עם באומן-בר
גוסינסקי תובע את נמרודי בגין נזקים שנגרמו לעיתון מרכישת הד ארצי ומהפרת ההסכם בינו לבין הכשרת היישוב
בסוף השבוע נמסר מחברת הירש מדיה כי תרד למהדורה אחת ביום אך ייתכן שלא תצא כלל מהדורה
אחרי שנתיים של מאמץ והוצאות שיווק בהיקף של כ-15.5 מיליון דולר - מקבל מנכ"ל שופרסל את הפרס הנחשב
מכניס 250 אלף דולר בחודש, בניגוד לתחזיות של 496 אלף דולר. הגירעון החודשי של העיתון עומד על 700 אלף דולר
ההערכה היא שגאידמק שילם לקבוצת היהלומנים שהחזיקה ברדיו 99 אסקייפ סכום גבוה פי 5 מהשקעתם בה
בתביעה המתנהלת בביה"ד האזורי לעבודה בתל אביב, מבקש שנער פיצוי בסך 28.8 מיליון שקל
המגבלה על אורך המקבץ בזמן המהדורות בערוצים 2 ו-10 עמדה עד היום על 3 דקות
משרד הפרסום טוענים כי התחרות אינה שופטת קריאייטיב אמיתי, אלא עוסקת בפוליטיקה ותו לא
הרשות השניה דורשת כי בלוח השידורים יוגדל מספר שעות השידור של הסוגה העילית, הדרמות, סרטי תעודה והז'אנר המיוחד
פנייתם לרשות השניה נדחתה, אבל אנשי ארגון אמון הציבור לא מוותרים וממשיכים את ההתכתבות בנושא בנק דיסקונט
הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר יעלה מחר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי
הממשלה הזמנית, המחזיקה בסמכויות לשעת חירום, שלחה צווי סגירה לארבעה גופי תקשורת גדולים במדינה
הדיון שהיה אמור להיערך היום בתביעת ניוזקו נגד שלמה בן צבי וקבוצת הירש מדיה, נדחה. הצדדים ביקשו למצות את הליך ההידברות ביניהם
בשמונה השנים האחרונות טופל המותג בידי משרד הפרסום יהושע. ב-2006 הוציאה פרומדיקו 3.8 מ' ד' על פרסום סימילאק
עוד סמן לצמיחת הסלולר כמדיה פרסומית: יוניסל (Unicell)הקימה חברה בת לפרסום סלולרי
על-פי ההערכות, שר התקשורת אישר את המינוי כדי למנוע מהצעת חוק פרטית בנושא להגיע לוועדת השרים לענייני חקיקה
מניתוח של זניט מדיה עולה כי ב-2006 חל גידול מזערי בעוגת הפרסום ל-805 מ' ד'. העיתונות יורדת מתחת לנתח של 50%
פרסום יהושוע יטפל במותג החדש מולר ואילו JWT ימשיך לטפל במותגים הותיקים של טרה
עד כה טיפל בתקציב הקרנות של כלל פיננסים בטוחה משרד דרורי שלומי. תקציב הפרסום השנתי עומד על 2.5 מיליון דולר
רהב נחשב לאחד מאנשי אמונו של איש העסקים נוחי דנקנר, שרכש את הבעלות המלאה על סלקום
טוענים במכתב לשר התקשורת: "חשיבות ה-VOD עצומה עבור ציבור היוצרים". מבקשים לקבוע מנגנונים ראויים, שיסדירו את כיבוד זכויותיהם
המשנה למנכ"ל מעריב הסביר במכתב לעובדים, כי המצב הקשה בו נמצא העיתון, מחייב אותם לנצל את ימי החופשה שלהם עד סוף חודש מאי
חברת הכבלים תאלץ לשלם את הקנס בשל פרסום סמוי עבור בית הספר "אנקורי" בטלנובלה "האלופה"
מדובר בקמפיין מכירתי המורכב משלושה סרטונים קצרים בני 10 שניות. הקמפיין יעלה במוצ"ש בהשקעה של 2 מיליון שקל
מקאן קיבל את התקציב בהיקף 4 מיליון דולר בשנה, לפני כ-8 חודשים, לאחר שזכתה במכרז. חוזרת לשלמור-אבנון-עמיחי