רייטינג יומי: גם רפי ג'ובר
"הישרדות" מנצחת את "כלבוטק" עם 25.8%, מהדורת החדשות של ערוץ 10 מפציצה עם 17% וגיא זוהר מנצח בדרבי הלילי
"הישרדות" מנצחת את "כלבוטק" עם 25.8%, מהדורת החדשות של ערוץ 10 מפציצה עם 17% וגיא זוהר מנצח בדרבי הלילי
השכר של בר און: כ-600 אלף דולר. במקביל הערב יעלה קמפיין של הבנק בכיכובם של בר און, ליא קניג, רמי הויברגר ואלברט אילוז
כי יחצ"ן טוב לא יסדר לך רק סרט תדמית בפריים טיים ערוץ 2, הוא גם יסדר סערה בחוץ שתביא את הרייטינג ל-32%. בקרוב אצל סיון רהב
משה נור: נמצאו מחקרים שאוששו את הטענה שהשלטים דווקא תורמים לעירנותם של הנהגים בכבישים
הגמר שכבר נראה באופק, ריטה ומזג האוויר מסייעים ל"נולד לרקוד" לעלות ברייטינג. "מתי נתנשק", ללא פרסומות, שוברת שיא
בערב שבו "ארץ נהדרת" יורדת לראשונה מתחת ל-30%, משחק הכדורגל ב-10 יורד נמוך גם הוא. ועוד כשהטמפרטורה בחוץ כל כך נמוכה
מנכ"ל צומת ספרים הביא למיזוגה לפני כ-5 שנים של רשת יריד הספרים לרשת צומת ספרים. בשנה האחרונה מכרה צומת ספרים כמעט 5 מיליון ספרים
סוף שבוע קשה לזכיינית ערוץ 2 רשת, במיוחד אם אתה גורי אלפי. או אברי גלעד, או מתמודד בגריז, או עמנואל רוזן
"כלבוטק" מנצחת במשקי בית, "הישרדות" מנצחת בפרטים. נצחון ל-10 גם בדרבי הלילי וגם בקרב של לונדון וקירשנבאום מול כידון
לקוחות HOT מתלוננים על בעיות באיכות קווי הטלפון. בחברה טוענים שהבעיות נפתרו, אבל בארגון אמון הציבור אומרים שהבעיה סדרתית
הצופים בענף הפורמולה 1 נחשפים לכמויות עצומות של פרסום, שמגיע גם לחורים שלא חשבתם עליהם. מיקי יואכים מסביר איך זה עובד
"נולד לרקוד" ממשיכה לאבד גובה, גם מהדורות החדשות של 2 ו-10 ידעו ערבים יפים יותר. תכנית האקטואליה החדשה של החינוכית: 3.5%
"ארץ נהדרת" שומרת על מעמדה כגברת טלוויזיה גם בתכנית השלישית בעונה. כבוד גם למר טלוויזיה. "מבט" בערוץ 1 עם 9.5%. מבולבלים?
הקולנוע הישראלי זכה בפרס "איש השיווק של 2007". את התואר מקבל בשם התעשייה, כתריאל שחורי, מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי
ניצחון נוסף לערוץ 10 על רשת: "הישרדות" עם 23.8% "אחד נגד 100" עם 22.1%. ערב שבת: "אולפן שישי" עם 18.6% ו"גריז" עם 18.9%
"הישרדות" ממשיכה לשפר ביצועים, אולם לא מנצחת את את רפי גינת ו"כלבוטק". ערב חזק מאד גם לחדשות 10 ו"היום שהיה"
ערב חלש לקשת. "שלום אנד גוד איבנינג" לא מגיעה ל-20%, מה שמאפשר לדני קושמרו להוביל את טבלת הצפיה היומית
השניים מדגמנים את בגדי החברה זו שנה רביעית. יקבלו עבור קמפיין אביב-קיץ 2008, 50 אלף דולר כל אחד
חלפו ימי ה-DL היעילה: סובארו מנסה להתנער מהתדמית האפורה בעזרת שיווק ממוקד לסלבריטאים
"ארץ נהדרת" עם 32.8%. קטש מפסיד גם לאביגדור פלדמן שהראיון עמו אמש קצר 18%. במדד חמש: תיקו בין ערוצים 1 ו-2
"הישרדות" גוברת אמש על "אחד נגד 100" עם 19.2%. יאיר לפיד משיג נתון רגיל ל"אולפן שישי", גאולה אבן מנצחת את דרוקר ושלח
ימזג את פעילות החברה הבת GPS עם פעילות פובליסיס אריאלי.העסקה תחזק את מעמדו של המשרד מול מקאן אריקסון
כהונתו של עדין כמנכ"ל חברת החדשות הוארכה לפני מספר חודשים, אך כעת הוא שוקל הצעה להתמנות לסמנכ"ל בערוץ
הודיעה לביהמ"ש כי תבחן מחדש את ההצעות במכרז על תקציב הפרסום. איילון זרמון: "אני מכבד אותם על החלטתם האמיצה"
רפי גינת מוביל את טבלת הצפייה היומית בשידור נטול. הצופים העדיפו את בוש בחדשות 2, וגיא זוהר מנצח בדרבי הלילי
אדלר חומסקי חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ציבלין תקשורת צעירים - כולל אופציה לרכישת אחוזים. ציבלין יטפלו בסקטור הצעירים של לקוחות המשרד
החברה תשיק קמפיין פרסום למשחת שיניים חדשה, "טוטל פרופשיונל קלין", בעלות של 2.5 מיליון דולר
קניבליזם טלוויזיוני: עירית לינור השתלטה אתמול על המסך עם פרק של "משמורת" וראיון אצל ליאור שליין בערוץ 10 במקביל
החברה פרסה מאות קווי טלפון ותקשורת שייספקו נתונים לגופי ביטחון, תקשורת ודיפלומטיה בעת ביקור הנשיא האמריקאי
הרשות השנייה עשויה לשלול את הזיכיון להפעלת תחנת הרדיו שבבעלותו, בשל העובדה שגאידמק עומד בראש מפלגת "צדק חברתי"
סקר TIM: גוגל ממשיכה להוביל, וואלה אחריה עם חשיפה של 73%. אתר TheMarker ממשיך להוביל בקרב האתרים הכלכליים
בשנה החולפת נרשם שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בשנים האחרונות - 8.3%. לראשונה הגיע האינטרנט למספרים דו ספרתיים בעוגת הפרסום
לא משנה להם רביעי, שבת, או שני. תנו לרקדנים של צביקה הדר לנענע והם כבר יספקו את הסחורה. "נולד לרקוד" עם 27.4%
לטענת חברת החשמל הצעת זרמון גולדמן במכרז היתה לכאורה הזולה ביותר, אך נפסלה בשל פגמים
קשת מסתערת על השבוע: התכנית ששבה אתמול לעונה חמישית ושודרה ב-21:35 השיגה 36.2%, "עובדה" עם 27.2%
"אולפן שישי" עם הנתון הגבוה ביותר מאז יולי 2006. דרוקר ושלח עם 6.4% ויומן עם 4.9%. "הישרדות" במוצ"ש עם 16.3%
אם אינך יכול להילחם בהם, קלקל להם. תחקיר "כלבוטק" על דירת הפרס של "הישרדות" עם 28.7%, הישרדות בעלייה. אמש עם 17.2%
אחרי הפסד תפעולי של 45 מיליון שקל בתשעת החודשים האחרונים של 2007, המנכ"ל והמו"ל יסתפק ב-20 אלף שקל בחודש למשך שנה
"שלום אנד גוד איבנינג" עם שחקן החיזוק אהוד אולמרט מובילה את טבלת הצפייה של יום ג' עם 22.6%. אמנון לוי עם 12.3%
הקמפיין ידגיש את גודל הדירות בפרוייקט, שעומד מעל ההיצע בשוק. הדיירים ייהנו מפארק צמוד, והחברה תאפשר עיצוב בהתאמה אישית
מירי נבו תצטרף לקמפיין הפרסום של 9,000,000 מקבוצת ביטוח ישיר, ותקבל 50 אלף דולר עבור עבודתה. החברה תשיק אתר אינטרנט חדש
יוניליוור משיקה מהלך שיווקי של 3 מיליון שקלים למותג השוקולד "קליק". הקונספט: "הכל הפוך"
ככה זה זוגיות, מתישהו היא הופכת לשיגרה. רק 11.6% צפו אתמול בנשיקת הסילבסטר המסורתית של מיקי ויעקב