רודפי פרסום: כלבלב, חד קרן או תיק?
מי משחק כדורגל באמצע מלחמת עולם? איך קניות חג המולד מסייעים לכם בצרה? מה תעדיפו לקבל מתנה לחג? ועל מה מנגנים הפעם הגברים של קיימארט?
מי משחק כדורגל באמצע מלחמת עולם? איך קניות חג המולד מסייעים לכם בצרה? מה תעדיפו לקבל מתנה לחג? ועל מה מנגנים הפעם הגברים של קיימארט?
"קפיצת שטן", הליכה נורדית בשלג ולינה באיגלו - האטרקציות שמציעות עיירות הסקי למי שמעוניין בחופשה מושלגת, מבלי לדהור במדרונות, רבות ומגוונות. וזה עוד בלי להזכיר את אופציית השופינג ללא מכס
הצמיחה השלילית שנרשמה ברבעון השלישי מטרידה את השחקנים בשוק הקמעונאות. למרות הנטייה הטבעית לצאת במבצעי "כאסח" של סוף עונה, מזג האוויר החורפי גורם ללקוחות להכניס את היד לארנק
רמי לוי: "אומרים שמי שמרוויח שכר מינימום לא משלם מס; זה שטויות, עובדים עליו בעיניים כי הוא משלם מס עקיף. אז העלאת שכר היא משכך כאבים". "נראה את שלמה אליהו מעלה שכר אם 70% מעובדיו ישתכרו מינימום. זה גימיק"
חשיפה למגזינים, אינטרנט, פרסומות וסלבס לבושים במיטב הטרנדים, הם רק חלק מהדרכים בהן רוכשים, הילדים והנוער- ידע וטעם באופנה, ואף לומדים מה נכון או לא נכון, ללבוש בחורף הקרוב
גולש "גלובס" צילם את המחירים השערורייתיים במכונות השתייה: 8-10 שקלים לפחית שתייה, 12 שקלים לבקבוק, 6 שקלים לחטיף קטן, 12 שקלים לחטיף גדול. ומה יכול לעשות הקהל השבוי שנאלץ להמתין שעות בתור?
בית המשפט העליון, שדן בערעור על תביעה שהגישו טומי הילפינגר וקבוצת סקאל, קבע כי פעילות "מחסן היבואן" רצויה ואף מבורכת, כיוון שהיא מגבירה את התחרות בשוק ומביאה להורדת מחירים
תמיר - תאגיד מיחזור האריזות בישראל יוצא בקמפיין חדש לעידוד המחזור. באמצעות סרטון המדגים את כל הפעלולים המרשימים בדרך לעזרה לסביבה
אחרי שנים שבהן מוחים החקלאים והצרכנים על המחירים הגבוהים של הירקות והפירות, צלחו השבוע שתי הצעות חוק שלבים ראשונים של חקיקה. איך זה קרה? מה ההבדל בין שתי ההצעות, ומתי נשלם פחות על הסלט שלנו?
וגם: איך אפשר להוזיל את מוצרי המזון ב-20%, למה זה כנראה לא יקרה, איך הפכה הממשלה ליצרנית המשמעותית ביותר של יוקר המחיה, ואיזה כוח יש לצרכנים המפונקים בארץ?
בתביעה, בסך 800 מיליון שקל, נטען כי תנובה גובה עבור גבינות צהובות מתוצרתה מחיר מופרז בניגוד להוראות הממונה על ההגבלים - "והכול תוך ניצול לרעה של מעמדה כבעלת מונופולין מוחלט בשוק הגבינות הצהובות"
סופיה קופולה מביימת פרסומת לסוודרים, אווזים מגלים מאיפה מגיעים המעילים הונדה מדגימה את הבטיחות שלה ומה לעזאזל מוכר פיצה?
המהלך, שיגובה בקמפיין פרסומי, יכלול מוצרי בסיס מתחום הניקיון, הטיפוח, הטואלטיקה ובית-המרקחת
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול. כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות
המותג הבינלאומי יימכר בברים, בחנויות האלכוהול וברשתות שווק נבחרות תמורת החל משומנה שקלים לבקבוק של 330 מ"ל
נתניהו: "צריך ואפשר להפחית ואף לבטל את המכסים על יבוא מזון; זה צעד שייצור תחרות מיידית ויוריד מחירים". תוכניתו של ראש הממשלה הוצגה בדיון ששר האוצר יאיר לפיד נעדר ממנו. צפו בטבלת המוצרים המלאה
הבנק ממשיך לבדל עצמו משני מתחריו הגדולים, ומשיק בימים אלה מהלך שמטרתו היא להעלות את השירות האישי ללקוחות, ולשדרג את חווית השירות בנקודות ההשקה עם הבנק
ד"ר יפעת-בן-חי-שגב בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד: "אם לא אוביל מהלך של דה-רגולציה, ארגיש שנכשלתי". "אם יהיה פיצול של ערוץ 2, יהיה מקום לעוד ערוצים ייעודיים"
ישראל זה לא רק סטארט אפים, הסבון שלנו מגיע ללונדון. "אנחנו בטוחים שהחוויה הייחודית של המותג וסבון תביא בשורה חדשה גם לשוק האנגלי", אומרת יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק
קמעונאים וספקים זועמים על כוונת לפיד להכניס עוד מוצרים לפיקוח. הערכות: המהלך של לפיד עלול לחתוך עשרות מיליוני שקלים מרווחי תנובה ושטראוס
בין המוצרים הנשקלים לפיקוח: שמן קנולה, לחם מחיטה מלאה, יוגורט, מעדני חלב, חלב סויה, ירקות קפואים ונייר טואלט. שר האוצר: במהלך שנת 2015 יירדו גם מחירי המים בכ-10% לפחות
"גלובס" בודק את תהליכי הפקת החלב עד לרגע שהוא מגיע למחלבות ומשם לרשתות: האם יש קרטל במכוני התערובת שמספקים מזון לפרות, איך נקבע מחיר המטרה, והאם הסבסוד של החקלאי הישראלי נמוך מזה של עמיתו באירופה?
בעוד חצי שנה ייאלצו רשתות המזון לפרסם את מחיריהן באינטרנט, אך למרות הבשורה הצרכנית - התקנות לא מסדירות את אופן הצגת המחירים או את היכולת להשוות ביניהם הקמעונאים מצידם מוחים: "ניאלץ להעלות מחירים"
אולם התצוגה החדש, הרביעי במספר של החברה, נבנה בהשקעה של 700,000 שקלים והוא משתרע על פני 135 מ"ר
גו פרו מצלמת את הכל, הילדות מקללות את הפטריארכיה, שר הטבעות יטיס אתכם בביטחה ובווירג'ין מאמינים יותר מדי בריאליזם
צ'יפוטלה מקסיקן גריל, אחת מרשתות המסעדות מהירות הצמיחה בארה"ב בעשור האחרון, כבר לא רק מאיימת על ההגמוניה של מקדונלד'ס - אלא מתחילה לנצח אותה במאבק על לבבותיהם וטעמיהם של הלקוחות