הקמפיין לסניף הדיגיטלי של בנק הפועלים משתנה בהתאם לצופה
משרד הפרסום גיתםBBDO פיתח עבור בנק הפועלים קמפיין בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לפרסונמת להשתנות בהתאם לזמן הצפייה, מזג האוויר והכותרות האקטואליות
משרד הפרסום גיתםBBDO פיתח עבור בנק הפועלים קמפיין בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לפרסונמת להשתנות בהתאם לזמן הצפייה, מזג האוויר והכותרות האקטואליות
קבוצת רנואר השתתפה השנה לראשונה במהלך shopping.il וזכתה להצלחה. במשך 48 שעות המבצע בוצעו למעלה מ-5,000 עסקאות
הכרזת ארגון הבריאות העולמי כי הבשר המעובד מסרטן הביאה לצניחה חדה במכירות, והיא מהווה איום ממשי על יצרניות רבות שעיסוקן העיקרי הוא מוצרי בשר מעובדים. בכיר בתעשייה: "העוצמה כאן רצינית. זה לא אירוע חולף"