ארטימדיה ורשת חתמו על הסכם שיתוף פעולה
במסגרת ההסכם "רשת", זכיינית ערוץ 2, תאפשר למפרסמים לרכוש קהלים מפולחים בתכני הווידאו המשודרים על ידה באתר ובאפליקציה
במסגרת ההסכם "רשת", זכיינית ערוץ 2, תאפשר למפרסמים לרכוש קהלים מפולחים בתכני הווידאו המשודרים על ידה באתר ובאפליקציה
החברה שהקימה מערכת חכמה לפרסום בווידאו באינטרנט תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו רואים בפרסום הפרוגרמטי פתרון שאינו מוגבל לעולם האינטרנט אלא מענה עתידי לפרסום טלוויזיוני חכם וממוקד"
3 שנים אחרי פתיחת הסניף השני של רמי לוי במודיעין, שגררה מלחמת מחירים חריפה, הפתיחה של סניף יוחננוף בישפרו סנטר הסמוך לעיר לא הביאה להפחתות מחיר ברשתות. "יכול להיות שהשוק מתבגר. אנחנו בעולם עסקי שבו הרשתות רוצות גם להרוויח"
העילה לסכסוך העבודה: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה
בריטיש אירווייז, גאפ, מאסטרכארד ופיצה האט עשו את זה קודם: מיתגו את החברה מחדש ולנוכח הזעם הציבורי חזרו ללוגו הקודם. עכשיו מתמודדות עם דעת הקהל פרטנר ואוניברסיטת תל אביב. דעה
לפי תנאי המכרז, הסניפים יוצאו למכירה כמקשה אחת, כלומר כל הרשת צפויה להימכר לגורם אחד. על הפרק: מכירת 127 הסניפים הכוללים גם 13 סניפים של המותג "זול בשפע" וכן מאגר מועדון הלקוחות של מגה המונה 1.5 מיליון ישראלים
אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים. כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק