חיתולי פמפרס חוזרים לרשת רמי לוי
שלושה חודשים אחרי שרמי לוי הוריד ממדפי הרשת את חיתולי פמפרס החליט לוי להחזירם והם יימכרו ב-41.9 שקלים. החיתולים ירדו מהמדפים לאחר שפמפרס לא הסכימו להורדת מחיר
שלושה חודשים אחרי שרמי לוי הוריד ממדפי הרשת את חיתולי פמפרס החליט לוי להחזירם והם יימכרו ב-41.9 שקלים. החיתולים ירדו מהמדפים לאחר שפמפרס לא הסכימו להורדת מחיר
מסקר שערך משרד התמ"ת עם חברת גיאוקרטוגרפיה עולה כי רוב תושבי ישראל מזהים את חברות אלו עם תוצרת כחול לבן. אחריהם ברשימה - עלית ושטראוס
משרד הפרסום זרמון יוזם הקמת שלוחה דיגיטלית שתשמש הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום הבינלאומית, בתפקיד מנכ"לית טרייבל ישראל תשמש ציפי אולינובר
כשנה אחרי שאושר החוק האוסר על פרסום שירותי מין בתשלום, נעצר גבר בן 36 מרמת גן, בחשד שהפיץ את המגזין "בננה" בקיוסקים בתל אביב. תמורת המודעות גבה עד 600 שקלים
יחליף בתפקיד את איריס בק שהודיעה לאחרונה על עזיבתה. בעבר עבד הנטר במשרד ראש הממשלה, בשופרסל וכן היה חבר בדירקטוריון ערוץ 10
רוב השיח הציבורי על שוק האינטרנט הישראלי מתרכז בסטארט-אפים ובאקזיטים. מגזין דה-מארקר ערך דירוג מזווית שונה: דירוג 40 החברות המכניסות בשוק
המועדון, שהוקם לפני כשנתיים בשיתוף פעולה בין התאחדות הסטודנטים הארצית למועדון 365 של המשביר לצרכן, יפסיק לפעול.
דו"ח של חברת נילסן העולמית מעלה כי סך הפרסום בעולם הסתכם בשנה החולפת ב-498 מיליארד דולר. הזינוק המשמעותי ביותר נרשם בפרסום באינטרנט
עלות הבאת המסך והרכבתו לדברי חברת סקר גרופ המפעילה אותו עומדת על כשמונה מיליון שקל. לטענת החברה מדובר במסך הגדול במזרח התיכון ובאירופה
בימי חול המועד העלו רשתות קפה קפה, ארומה וקפה ג'ו את מחירי הכריכים, ולעיתים אף את מחיר הקפה. לדברי הרשתות העלייה נובעת מעליית מחירי הייצור
ענקית האלקטרוניקה תצמצם כ-6% מכוח העבודה העולמי שלה. סוני מתמודדת בימיים אלה עם הפסדים כבדים וברבעון השלישי הפסידה החברה 159 מיליארד ין (2.1 מיליארד דולר)
חג הפסח המתקרב והקרב הפרסומי שיקבע איזה שוקולד ימרחו הלקוחות על המצה בעיצומו. שתי המתחרות העיקריות, נוטלה הבינלאומית והשחר הישראלית פצחו בקמפיינים אגרסיביים
על פי התביעה סוחרים מזכרון יעקב, שוק רמלה-לוד, סכנין ואשדוד סחרו במוצרים מזוייפים שנשאו את סמל חברת פומה. לטענת החברה מדובר בפגיעה בתדמיתה ובמוניטין שלה
מנכ"ל קבוצת נגב נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש מרץ, בזכות שילוש הרווחים של החברה והמהפך שהביא למעמדה בשוק