ההפסד הרבעוני של מעריב גדל בכ-40% ל-17 מ' שקל
מכירות מעריב אמנם הציגו ברבעון גידול של כ-9% לגובה 132.6 מיליון שקל, אך הן כוללות את המכירות של "רייטינג"
מכירות מעריב אמנם הציגו ברבעון גידול של כ-9% לגובה 132.6 מיליון שקל, אך הן כוללות את המכירות של "רייטינג"
ההוצאה על תוכן בשנה האחרונה הסתכמה בכ-850 מיליון שקל. הכבלים פועלים לחידוש מהיר של הסכמי תוכן תוך צמצום עלויות
כהונתו של מוטי שקלאר כמנכ"ל רשות השידור צפויה להתחיל באופן רשמי בראשית יוני. שקלאר: ישראל חייבת שידור ציבורי
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא כולל מודעות בעיתונות, רדיו, אינטרנט ובערוץ 2
בעלי המניות של החברה הודיעו היום כי מנכ"ל 013 ברק יחליף את רם בלינקוב, שביקש לפרוש מתפקידו לפני כחודש וחצי
לעומת ציפיות ל-250-150 אלף הזמנות. הצוות שהוקם בוועדת הכלכלה לא הצליח לגבש פתרון להוזלת חבילת המשחקים
מדובר בקטלוג אופנה בכיכובה של אנה ארונוב שיצא על תקליטור בהשקעה של 150 אלף שקל
הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יציג נבחרת כדורגל המורכבת על טהרת העיזים
לקמפיין הצטלמו 4 נשים, שלדברי החברה נבחרו באופן אקראי בעת שקנו חזייה באחד הקניונים בישראל
יום רביעי השחור של קשת התחלף בסופ"ש ורוד למדי. "כוכב נולד" מובילה את ואחריה לפיד ו"רוקדים עם כוכבים". האקטואליה בשפל
שתי ענקיות האינטרנט משיקות מיזם משותף הכולל חיפוש מקוון, פרסום מקוון, תשלומים באינטרנט וסרגל כלים משותף
לקראת המיזוג, כישלון לטריפל פליי של הכבלים טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה. הכנסות הכבלים ב-2005- כ-2.086 מיליארד ש'
גידול קל בלבד בהכנסות ל-332 מיליון שקל שנובע מקשיי גיוס מנויים בהשוואה לקצבי הגיוס ב-2005
השר הממונה על רשות השידור אמר בכנסת כי יש להעלות באופן נקודתי את האגרה לטובת המונדיאל. הוחלט על הקמת ועדה שתבחן את הנושא
הקמפיין המציג את גבינות טרה כ"קולקציית אופנה" יעלה באמצעות JWT ויכלול טלוויזיה וקטלוג
ועדת הכלכלה דנה הבוקר בנושא חוק ההסדרים בכל הנוגע לרשות. היו"ר כחלון: לא נאפשר פגיעה בעובדים
תשקיע כמיליון שקל בפרסום ושיווק המותג שייקרא SEDA. בימים אלה החברה נמצאת בהכנות לקראת שיווק המוצרים בארה"ב
הקמפיין יעלה למשך חודש באמצעות זרמון גולדמן ויכלול סרטון טלוויזיה, עיתונות ושילוט על גבי האוטובוסים
משיקה פורטל ספורט בשיתוף ערוץ הספורט ו-ONE, ורכשה זכויות לשידור תכני וידאו מהמונדיאל. תשקיע 4.5 מיליון שקל בקמפיין
דו"ח יפעת: בנק הפועלים ובזק אחראים לגידול של אדלר-חומסקי באפריל. רשתות השיווק שוב במקום הראשון במדד התחומים
האירוויזיון המשמים הביא כמחצית מהרייטינג של 2005 ו"כוכב נולד" סופגת נזק יחסי בעקבות 2 ימי השידור. שני המשדרים עם 23.9%
במסגרת תפקידו, היה אחראי לפעילות הפרסומית של תנובה, כולל הפקת מאות סרטוני פרסומת של החברה ועבודה מול כל אמצעי המדיה
מדובר בבירה טובורג בתוספת לימון שתשווק במהדורה מיוחדת לקיץ. על הקמפיין אחראים שלמור אבנון עמיחי
"אנטישמיות לא מה שחשבת", "יום העצמאות", "רוקדים עם כוכבים" וכן "ארץ נהדרת", "יומטוב" ו"עשרת הדברות" מועמדים בתחרות הבינ"ל
ההשקה תלווה בקמפיין וקד"מ בהיקף של 3 מיליון שקל. קהל היעד של הסדרה החדשה הוא בוגר יותר - בגילאים 25 עד 40
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה ופעילות קידום מכירות
שלב הראשון תחלק החברה ערכות מוצרים לחברי המועדון. בשלב מתקדם יותר, תערב AHAVA את לקוחותיה בתהליך הפיתוח
טרנר, המייסד של CNN ומראשי החברה בשנות ה-90, פרש ממועמדות לדירקטוריון החברה
גיידמק כבר הצהיר כי בכוונתו לשנות את תכני התחנה. חששות העובדים אף נובעים מעזיבתה הצפויה של המנכ"לית, חנה גרטלר
צוות של רשת RTL התלונן כי מאבטחים צחקו לאחר שנשברה מצלמה בשווי עשרות אלפי שקלים. בשבוע שעבר התלוננה עיתונאית משוויץ
יוחנן צנגן: אם יוחלט לאפשר פרסום בכבלים לא נשדר את המשחקים שקנינו בלחץ הכנסת. הרעיון יעלה שוב לדיון בממשלה ע"י פינס
החל מאתמול בזק מונעת ממנויי הוט להתקשר אל מנוייה. צו בית המשפט הורה בלילה לחבר לאלתר את הקישור שבין שתי הרשתות
HOT שיבשה את שידור גמר ליגת האלופות כדי להעלות כיתוב בו היא מסבירה מדוע היו במהלך היום שיבושים שמנעו ממנויי הטלפוניה שלה לחייג לבזק, לאחר שעובדי החברה ניתקו הגישה
הקמיע בדמות של אריה ספג לעג בגלל הרלוונטיות המעטה לגרמניה, אשר הסמל הלאומי שלה הוא עיט
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של פסטה פרפקטו, במסגרתו שונו גם אריזות המוצר
הקמפיין, בכיכובם של רונאלדיניו ונבחרת ברזיל יעלה בטלויזיה, מודעות בעיתונות ופעילות btl בעלות של מיליון דולר
אלי עזור ופנחס זהבי יתחילו להרוויח מהמנוי ה-25 אלף שירכוש את חבילת השידורים ב-yes או ב-HOT
תעניק הטבות כל יום רביעי למשך יום שלם. תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין שיעלה באמצעות ראובני פרידן
מסקר גיאוקרטוגרפיה עולה כי הצרכן החרדי מודל 2006 נאמן למותגים, צורך יותר אלכוהול ונוסע לנופש מדי שנה
טמפו תשדר את משחק הגמר על מסך גדול בחוף בננה ביץ' בת"א. ערוץ הספורט יקים על החוף אולפן טלוויזיה ועברי לידר יופיע
הקמפיין, בכיכוכם של יהודה לוי ואסתי גינזבורג יופק על ידי זרמון גולדמן בהשקעה של 2 מיליון דולר
זאת לאחר שבמרתון הספינינג שהתקיים בסוף השבוע במצפה ובמנחת המסוקים של המרכז השתתפו כ-900 איש ב-25 מיקצים
בעליו של משרד הפרסום פוגל-אוגלבי, לא חוסך ביקורת גם מעצמו: בעוד שהמשרדים החדשים פרחו, משהו רע קרה לי, נרדמתי בשמירה
פורמולה גרופ הביאה לארץ כ-12 אלף ק"ג של ציוד ו-15 אלף זיקוקים
כך אומר מנכ"ל החברה, זאב קלימי. בטרה מרעננים את השם של המחלבה, ומתכננים להתמקד בשוק הגבינות הלבנות והיוגורטים
"גריל" מובילה את הטבלה (24.3%), שמפגינה את הממוצעים הנמוכים ביותר מאז אולימפיאדת החורף. אולפן שישי עם 12.8% בלבד
משיקה סדרה חדשה - AXE סטיק ועולה בקמפיין, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל באמצעות מקאן-אריקסון