כשר אבל מסריח: מה השיבה חברת הביטוח לחולה סופני?
מבוטח סיעודי בן 96, שילם כ-100 אלף ש' לחברת הראל אך נפטר לפני שהספיק לקבל שקל אחד: צפו בסיפור שחושף כיצד סעיף קטן בפוליסה עלול לעלות לכם ביוקר
מבוטח סיעודי בן 96, שילם כ-100 אלף ש' לחברת הראל אך נפטר לפני שהספיק לקבל שקל אחד: צפו בסיפור שחושף כיצד סעיף קטן בפוליסה עלול לעלות לכם ביוקר
מייל, מסרון, וואטסאפ, צ'אט, פייסבוק ועוד ועוד: לא חסרות דרכי תקשורת היום, אך כשמדובר בשירות לקוחות, רבות מהחברות הישראליות מסתפקות היום במענה אוטומטי, בניווט קולי ובדרישה למשלוח פקס. אפשר גם אחרת