האם רשתות האופנה הגונות כלפי הצרכנים
ארבעה מכל עשרה קונים דיווחו כי רשתות האופנה לא נהגו כלפיהן בהגינות בעת הרכישה. מדד חדש של המועצה הישראלית לצרכנות מדרג את הטענות המרכזיות של הקונים
ארבעה מכל עשרה קונים דיווחו כי רשתות האופנה לא נהגו כלפיהן בהגינות בעת הרכישה. מדד חדש של המועצה הישראלית לצרכנות מדרג את הטענות המרכזיות של הקונים
הנה המסלול שצריכה לעבור משפחה של ילדה נכה כדי לקבל סיוע ברכישת רכב מותאם לעגלת נכים: ועדה לקביעת גודל הרכב, הוצאת אישור זכאות ממשרד הבריאות, הוכחת חוסר יכולת ניידות בוועדה נוספת - ולא רק פעם אחת. קבלו טעימה מתלאות הביורוקרטיה שעוברות המשפחות
יפאורה הודיעה כי אירעה תקלה בייצור של משקה שוופס מים בטעמי אפרסק,פירות יער ותפוח מתאריך ייצור 31.1.16 ותאריך תפוגה 31.10.16 בבקבוקי 1.5 ליטר
בתוך שלושה חודשים יחויבו חברות להודיע ללקוחות בהודעת sms על סיום מבצע
הלמן אלדובי הודיע כי יגריל 5 חבילות טיסה זוגיות לאולימפיאדה בברזיל בקיץ הקרוב. ההרשמה פתוחה לכל הציבור ללא צורך להיות לקוח החברה. "כגוף ציוני חשוב לנו שבקהל יהיו כמה שיותר ישראלים שיעודדו את הספורטאים הישראלים, וזו תרומתנו הצנועה לכך"
חי בריא, תו איכות חדש למוצרים מן החי, יבטיח צורת גידול הומנית ובריאה יותר לבעלי החיים. עם הרבה יותר חופש, האכלה נכונה ובלי אנטיביוטיקה. כמה יעלה הבשר עם התו החדש והיכן נוכל למצוא את המוצרים?
שינוי במדיניות החזרות המוצרים של תנובה מקשה על הלקוחות: חלק מבעלי המכולות מסרבים לזכות את הלקוחות על מוצרים פגומים שנרכשו, ומבקשים מהם לפנות ישירות לחברה. תנובה: הקמעונאים קיבלו הנחה - שיגלו הגינות כלפי הלקוחות
3,650 שקל - זהו הסכום הממוצע שבו פוצו 700 צרכנים שתבעו בתי עסק שפעלו בניגוד לחוק בתביעות קטנות ב-2015. החדשות הרעות: מדובר בעלייה של 20% לעומת 2014. החדשות הרעות יותר: 98% מהתביעות נמצאו מוצדקות