החוב היה שגוי, רשות השידור ביטלה אותו פעמיים
הפעם "שיטת המצליח" לא עבדה: רשות השידור ביטלה בפעם השנייה דרישת חוב בגין אגרת טלוויזיה. לצרכן נותר לקוות שבכך הסתיימו לצמיתות ניסיונות גביית החוב התמוה. הרשות: "החוב נמחק, מתנצלים"
הפעם "שיטת המצליח" לא עבדה: רשות השידור ביטלה בפעם השנייה דרישת חוב בגין אגרת טלוויזיה. לצרכן נותר לקוות שבכך הסתיימו לצמיתות ניסיונות גביית החוב התמוה. הרשות: "החוב נמחק, מתנצלים"
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו מזגן מקולקל שלכאורה לא כלול באחריות או טכנאי שלא הגיע בזמן. דוח אמון הציבור,בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
בהתאם להנחיה בחוק המזון, הרשתות החלו לדווח על המחירים הבוקר, אך רק בפורמט XML, המחייב המרה. ברשתות מודים: "החוק חייב את הרשתות לשגר מידע לכתובת, לא להציג מידע. אז הקבצים בסינית"
א' הזמינה חבילה בדואר שליחים, אך לא קיבלה את ההודעה הראשונה על מועד המסירה. לאחר ההודעה השנייה, יצרה קשר עם שירות הלקוחות של הדואר - ונשלחה לאסוף את החבילה בעצמה מבני ברק. דואר ישראל: "נעשו שלושה ניסיונות מסירה לנמען"
הם יעוטו עלינו ברגע שניכנס, יחניפו, ילחיצו ואפילו ייגרמו לנו להרגיש רע. אלה סוגי המוכרים שממש לא היינו רוצים לקנות מהם
לא קל להתמודד עם חברות הביטוח בעיקר בגלל הבירוקרטיה המכוונת שבה נוקטים נציגיהם. הקלטה סמויה חושפת סיפור מקומם וכואב במיוחד, שנוגע לבחורה יוצאת אתיופיה
בשוק הכרמל, במונית ברחבי העיר, לאורך הטיילת ועד לאזור לווינסקי. כתבתנו הצטיידה במשקפי שמש ובמבטא אמריקאי ויצאה לתל אביב כדי לבחון כיצד מתייחסים בעלי העסקים המקומיים לתיירים תמימים. התוצאות מפתיעות