מחדל הקורנפלקס: האם מגיע לצרכנים פיצוי?
האם החשיפה בדבר הזיהום בקורנפלקס של תלמה וניסיון הסתרת הבעיה על ידי החברה, מקנה לצרכנים את האופציה לתבוע פיצוי? שאלות ותשובות על הזכויות הצרכניות
האם החשיפה בדבר הזיהום בקורנפלקס של תלמה וניסיון הסתרת הבעיה על ידי החברה, מקנה לצרכנים את האופציה לתבוע פיצוי? שאלות ותשובות על הזכויות הצרכניות
אחרי תלונות קמעונאים וצרכנים על מחסור במוצרי "קורנפלקס אלופים" ו"דליפקאן" התברר כי חברת יוניליוור-תלמה הורתה על השמדת האריזות בעקבות זיהום מבלי ליידע את הציבור.. החברה: "לא שיווקנו את המוצרים". צפו בדיווח באולפן וואלה! NEWS
בתי הקברות בארצות הברית הולכים ומתמלאים ומחירי הקבורה עולים בהתאם. הפיתרון: יותר ויותר אמריקאים בוחרים באופציה הזולה ביותר של שריפה
יותר מ-5 מיליון טפסי התחייבות מפיקות קופות החולים מידי שנה- עניין שכרוך בטרטור רב. חברי מכבי יכולים החל מהימים האחרונים לוותר על כאב הראש ולעשות את הכול דרך האפליקציה
מחקר חדש מגלה כי שירות הלקוחות הגרוע אינו נחלת ישראל בלבד. 92% מהמנהלים בתחום מודים: אפשר לתת שירות טוב יותר
קופסאות שימורים של שופרסל, בשני גדלים שונים, נראות בדיוק אותו הדבר - אבל הערכים התזונתיים ומקום הייצור שלהם מעידים על כך שמדובר במוצרים שונים. אמון הציבור: זו הטעיה של צרכנים. שופרסל: נשקול לייצר הפרדה. צפו בדיון באולפן וואלה! NEWS
סדרת הטלוויזיה המצליחה משנות ה-90, הפכה בעידן הסלולרי לצונאמי: מוצרי פוקימון כובשים את ישראל והספקים מדווחים על אלפי הזמנות כבר בשבוע הראשון. "כמו בלאק פריידי"
משרד הבריאות מזהיר: "בטיחותם של תוספי מזון אלה אינה ידועה, שכן הם מיוצרים ללא רישיון כנדרש, ובנוסף מיוחסים להם סגולות ריפוי בניגוד לחוק ולהנחיות משרד הבריאות"
עד כה ביצעה NEXT שילוח לישראל בדואר רשום, ללא אפשרות מעקב אחר החבילות ולקוחות רבים התלוננו על השירות. בניסיון לשפר שיטת ההפצה, החליטה ענקית הסחר הבריטית לבחון אלטרנטיבות אחרות בישראל ולבסוף הוחלט להשתמש בשירות מתקדם יותר של דואר ישראל ECO POST
המתחם בנמל יפו נסגר, מתחם התחנה מדשדש, ושוק שרונה חוטף מכה אחרי מכה
מקררים רבים בישראל נמצאים בסכנת התלקחות - כך חושף תחקיר שישודר הערב בתכנית עושות חשבון בערוץ 10. מה גורם לסכנה ואיך אפשר למנוע את הנזק? צפו בקטע מהתכנית
"לעתים אני מרגישה שזה התענוג הקטן של האנשים לחשוב שהפכתי למשרתת שלהם למשך הזמן שהם יושבים במסעדה", כך כותבת בפוסט מלצרית, וגם חושפת מה היא חושבת באמת על הלקוחות ועל הבקשות שלהם
באוגוסט הקפידו להצטייד בשמיכת פוך, בנובמבר תחפושות לפורים ובמרץ למלא גז במזגנים בנינו בשבילכם את לוח השנה המלא עם מועדי רכישה הכי משתלמים למוצרים עונתיים. כך תחסכו אלפי שקלים
מדובר בלקוחות בהוראת קבע. חברת החשמל טוענת כי היא "איתרה מיידית את החיוב ופועלת בשעות אלה לזכות את הלקוחות. לחברה ידוע מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן"