וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT נפרדת מ- BBC PRIME

רנן פריד

26.12.2006 / 14:27

חברת הכבלים לא הגיעה להסכמה עם הערוצים BBC PRIME, Adventure 1, ויורוספורט ניוז בנוגע להוזלת עלויות ועל כן יופסקו שידוריהם

מפת הערוצים של HOT תשתנה ב-1 בינואר 2007. מדובר במהלך שהוביל מנכ"ל החברה דוד קמיניץ. קמיניץ הצהיר עם כניסתו לתפקיד, לפני כשמונה חודשים, כי אחד מיעדיה העיקריים של HOT הוא צמצום עלויות התוכן, זאת במטרה להבריא את תעשיית הטלוויזיה הרב ערוצית.

בחודשים האחרונים ניהלה HOT משאים ומתנים עם ספקי התוכן הישראלים והזרים, וכתוצאה מכך נחתמו הסכמים חדשים בין HOT לבין הערוצים הולמרק, נשיונל ג'אוגרפיק, אגו ופוקס ספורט.

HOT לא הגיעה להסכמות עם הערוצים: BBC PRIME, אדוונצ'ר 1, ויורוספורט ניוז ועל כן יופסקו שידוריהם ב HOT בחודשים הקרובים.

בנוסף, מתוך כוונה להציע ערוצים ייעודיים למגוון קהלים, החליטה HOT להוסיף למפת הערוצים מספר ערוצים זרים חדשים ביניהם: ערוץ אתיופי, ערוץ גרוזיני, ערוץ סיני ועוד.

לקראת הסרת ערוץ BBC PRIME בפברואר 2007 רכשה HOT מגוון סדרות בריטיות שיוצעו ללקוחותיה במסגרת ספריית ה VOD. הסדרות יצטרפו לקטגוריית הסדרות הבריטיות במסגרת משודרות הסדרות: "נשות הכדורגלנים", "פשוט נהדרת", "החברה הגבוהה" ו"זיווגים".

מנכ"ל HOT דוד קמיניץ מסר כי הוא שמח שמרבית ספקי התוכן גילו הבנה למהלך צמצום עלויות התוכן והסכימו להפחית משמעותית את מחירי הערוצים מתוך ראיה ארוכת טווח והבנה כי מדובר באינטרס משותף של תעשיית הטלוויזיה כולה. לדברי קמיניץ, מהלך הפחתת התוכן יימשך בתקופה הקרובה כאשר היעד הוא הפחתת עלויות התוכן ב 40% תוך שמירה על המשך הובלה בתחום התוכן. קמיניץ הוסיף כי בכוונת HOT להמשיך להציע ללקוחותיה את התוכן המגוון בישראל ולהמשיך ולהשקיע בתעשיית הטלוויזיה המקומית ובהפקות מקור איכותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully