וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלייבוי" תובעת חברת בגדים ישראלית

שי אילן

27.12.2006 / 12:46

טוענת שעשתה שימוש לא חוקי בלוגו השפנפן. אומדת את הנזק שנגרם לה ביותר מ-100 אלף דולר

חברת "פלייבוי" תובעת חברת בגדים ישראלית על מכירה לא חוקית של מוצרים עם לוגו של פלייבוי, כך דיווח אתמול אתר האינטרנט "שיקגו ביזנס".

בתביעה שהגישה נגד חברת "פליי אול בע"מ" בבית הדין המחוזי בשיקגו, היא אומרת שהחברה הישראלית מכרה סחורה בלתי מאושרת עם לוגו השפנפן והתעלמה מבקשתה של פלייבוי לחדול מהפעילות הבלתי חוקית. "התנהגותה הבלתי חוקית המתמשכת של פליי אול פוגעת באופן בלתי ניתן לתיקון בפלייבוי", אומרת התובעת, "היא פוגעת בערכו של הסימן הרשום של פלייבוי, מערערת את המוניטין שלנו והורסת את הרצון הטוב בין הצרכנים שפלייבוי הקדישה שנים ומיליוני דולרים לפתח".

חברת פליי אול קיבלה זכיון לייצר ולמכור פרטי ביגוד מסוימים עם לוגו של "פלייבוי" בשנת 2004, לפי דברי התביעה. בין הפריטים – תכשיטים ותיקים, שהיו אמורים להגיע למדפים לא יאוחר מ-1 בנובמבר באותה שנה. לדברי התובעת, החברה הישראלית לא עמדה בתאריך היעד והעבירה באופן לא חוקי זכויות ייצור לחברה אחרת. פלייבוי אמדה את הנזק שנגרם לה ב-100 אלף דולר.

חברת פלייבוי מבקשת שהחברה הישראלית תפסיק את מכירת כל המוצרים בעלי הסימן הרשום שלה, תשמיד את המלאי שנותר, תחזיר את הרווחים מעבר לתאריך הזיכיון ותשלם לה פיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully