וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממחר: שביתה כללית במשק

20.3.2007 / 20:25

יו"ר ההסתדרות הודיע על השביתה הכללית שתחל בשעה שש בבוקר. עיני התנצל בפני הציבור על השביתה ואמר: "נעשה הכל על מנת להקל בכל התחומים"

יושב ראש ההסתדרות עופר עיני כינס הערב מסיבת עיתונאים, בה הכריז על פתיחתה של שביתה כללית במשק החל משש בבוקר מחר. עיני אמר, כי "המתנו בסבלנות שלושה שבועות. הנושא עלה בממשלה ונכון לרגע זה, לצערי, אין עוד פתרון". עיני ציין, כי נכון לרגע זה יש 3,700 עובדים שלא קיבלו משכורות.

"מחר בבוקר בשש בבוקר תיפתח שביתה כללית במשק. אני רוצה לבקש מהציבור סליחה על זה שאנחנו נאלצים לפגוע בו. זו לא הכוונה שלי. אנחנו נעשה הכל על מנת להקל בכל התחומים שאפשר".

השביתה תתקיים, למרות הבטחתו של שר הפנים רוני בר-און להעביר עד לשעות הצהריים את משכורותיהם של עובדי הרשויות המקומיות.

מחלוקת על מספר העובדים

שר הפנים רוני בר-און אמר הערב במסיבת עיתונאים כי אין כל הצדקה לשביתה עליה הכריזה ההסתדרות. לדברי בר-און, יו"ר ההסתדרות עופר עיני "מקבל נתונים שגויים" בנוגע למספר העובדים שנפגעו מהלנת שכר.

בר-און אמר כי רק הבעיה נוגעת ל-625 עובדים בלבד. יו"ר ההסתדרות אמר בתגובה לדברים, כי יותר מ-3,000 עובדים לא קיבלו את משכורותיהם, וכי ההסתדרות תשבית את המשק "עד שאחרון העובדים יקבל את שכרו".

עיני הוסיף כי מנהל משרד ראש הממשלה התחייב לספק להסתדרות אסמכתאות לכך שהבנקים מעבירים את הכספים של עובדי הרשויות המקומיות, וכי אם הממשלה תמלא את ההתחייבות, תשקול ההסתדרות את המשך צעדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully