וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחבואו של בועז יונה נמצאו 45 אלף יורו

1.9.2007 / 14:37

מנכ"ל חפציבה ומשפחתו נעצרו שלשום באיטליה בעקבות ציתות לטלפון הנייד של אשתו. הליך הסגרתו יחל בעוד כמה ימים. המשטרה המקומית: יונה נעזר בישראלי המתגורר במילאנו

מנכ"ל חברת 'חפציבה' הנמלט, בועז יונה, נתפס שלשום ברכבו כשעמו אשתו ושני ילדיו. נציג המשטרה בטורקיה, סנ"צ דרור אסרף, שהשתתף במעצר באיטליה אמר שבין כליו של יונה נמצאו 45 אלף יורו, והוסיף כי יונה הופתע מאד בשעת מעצרו. לדברי אסרף, יונה נשאל היום בחקירתו לגבי שאר הכסף שעל פי החשד גנב מלקוחותיו. מעצרו של יונה הוארך היום בעשרה ימים, ולפי נציגי משטרת ישראל הליך הסגרתו יחל בעוד ימים אחדים.

כתבת 'הארץ' רוני זינגר חרותי מדווחת, כי משטרת ישראל הצליחה ללכוד את יונה אחרי שצותתה לטלפון הנייד של אשתו, תמר, ואז העבירה את המידע למשטרת איטליה. בראיונות לכלי התקשורת בישראל, אמרה השבוע תמר שהיא אינה יודעת את מיקומו של בעלה וטענה כי לא יצרה עמו כל קשר. תמר יונה נעצרה ושוחררה.

מפקד יחידת הבלשים של מילאנו, פרנצ'סקו מסינה, אמר כי יונה הגיע למילאנו בעזרת מכר ישראלי שמתגורר בעיר. השוטרים עקבו אחר המכר וכך הצליחו לאתר את יונה. לדברי מסינה טרם ידוע אם הוא זכה לשיתוף פעולה ממשי באיטליה מלבד אותו ישראלי במילאנו, שלא נעצר.

בועז יונה לא השתמש בדרכון מזויף במהלך מנוסתו באירופה. כך דווח בקול ישראל. יונה עזב את ישראל לפני כשלושה שבועות, שעות אחדות לפני שפורסמה הידיעה על קריסת חברת "חפציבה" שבשליטתו. הוא חשוד במעשי תרמית ומעילה בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully