וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונה ניהל את הבריחה כמו את עסקיו"

ארנון בן-יאיר

2.9.2007 / 9:50

כך אמר אתמול עו"ד יצחק בן מנחם, בא כוחה של תמר יונה. לא ברור מדוע נמלט דווקא לאיטליה, מדינה שלישראל יש עמה הסכם הסגרה

"תמר יונה מרגישה כי הראיונות שהיא נתנה לכלי תקשורת בישראל הוציאו את בעלה, בועז יונה, ממקום מחבואו וגרמו לו להיתפס", כך אמר אתמול עו"ד יצחק בן מנחם, בא כוחה של תמר יונה, מוורונה שבאיטליה. לדברי בן מנחם, תמר טוענת כי לא שיקרה כשאמרה באותם ראיונות שהיא אינה יודעת היכן נמצא בעלה. לדברי בן מנחם, במועד פרסום הראיון ב"ידיעות אחרונות", ביום רביעי שעבר, לא ידעה תמר היכן מסתתר בעלה. בראיון הביעה תמר חשש כי יונה יפגע בעצמו.

"יונה, שידע היכן נמצאים תמר והילדים, יצר קשר עם אשתו למחרת הפרסום ואמר לה כי אין לה מה לחשוש, וכי הוא לא יפגע בעצמו" מספר גולן. "תמר פרצה בבכי, ואמרה לו שהילדים, בני 11, 15 ו-18.5, רוצים לראותו. הוא אמר לה להיכנס למכונית, ולהגיע למוטל הנמצא במרחק חצי שעה מהבית שבו שהתה עם הילדים, ושם הם נפגשו. תמר לא יודעת אם בועז התאחסן באותו מלון קודם לכן, או שהגיע אליו כדי לראות את משפחתו.

"משם הלכה המשפחה לאכול במסעדת מקדולנד'ס קרובה. בתום הארוחה תמר החזירה את הילדים לבית שבו הם מתגוררים, ומשם הסיעה את בועז בחזרה למוטל, שם חיכו לו בחניה השוטרים האיטלקים וחוקר ממשטרת ישראל בשם דרור, ועצרו אותו. השוטרים אמרו לבני הזוג כי הם נוסעים לוורונה".

לא חוששים מהשוק האפור

לדברי עו"ד בן מנחם, בני הזוג היו בהלם. "תמר אמרה לשוטרים, שהתנהגו בצורה מנומסת, כי השאירה שלושה ילדים לבד בבית. השוטרים, שלא האמינו תחילה, נסעו יחד עם בני הזוג לבית המשפחה, שם ראו את שלושת הילדים שנותרו לבד. הילדים פרצו בבכי, ונפרדו מאביהם שישב אזוק במכונית. הבת הקטנה לקתה בהלם מוחלט".

משם, נלקח יונה למעצר, ואילו תמר והילדים נותרו בביתם. "חשוב להדגיש כי תמר לא נעצרה ולו לרגע אחד. אף אחד לא מחפש אחריה, והיא לא חשודה בדבר וחצי דבר, וכך אישר גם החוקר הישראלי שהתלווה למעצר של יונה", הדגיש בן מנחם.

תמר יונה חתומה על ערבות לחובות של בעלה כלפי בנק לאומי בסניף כפר שמריהו, בהיקף של כ-10 מיליון שקל. בשל חוב זה, מבקש הבנק להכריז עליה כעל פושטת רגל. לדברי בן מנחם, כשישוב לישראל הוא יקיים מגעים עם הבנק כדי שלא יעכב את יציאתה של תמר מישראל בעתיד, ואז היא תוכל לשוב לישראל. לדבריו, אם יונה יתעכב באיטליה תקופה ממושכת, חשוב שאשתו תוכל לבקרו.

בראיונות שנתנה לתקשורת בשבוע שעבר, התבטאה תמר יונה כמי שכועסת מאוד על בעלה, שהרס לה ולילדיה את חייהם. אתמול אמרה תמר כי היא אוהבת את בעלה ותומכת בו לאורך כל הדרך, וכי תתמוך בו "עד יומה האחרון", כלשונה. עוד אמרה כי נמלטה עם הילדים מישראל בשל חששה מגורמים בשוק האפור שעלולים לפגוע במשפחה. כעת היא מתכננת לשוב לישראל, בכפוף להסכמה שתושג עם בנק לאומי, וללא קשר לחשש מפני השוק האפור.

לטענת תמר יונה, כל עוד בעלה נמצא במעצר, ממילא אין לאנשים בשוק האפור כל סיבה ללחוץ עליה או על משפחתה, ולכן פוחת החשש מפגיעה מצדם. בן מנחם לא ידע להסביר מדוע נמלט יונה דווקא לאיטליה, מדינה שלישראל יש עמה הסכם הסגרה. "כנראה שהוא ניהל את הבריחה שלו כמו שהוא ניהל את העסקים שלו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully