וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס במטוס? לא באיירבוס החדש

הדר תדמור

1.11.2007 / 11:54

חברת התעופה הסינגפורית שהשיקה את האיירבוס החדש, ביקשה משוכני הסוויטות במטוס שלא לקיים יחסי מין. ביננו, מי יידע?

במחלקה הראשונה של מטוס סופרג'מבו A380 של סינגפור איירליינס אפשר לעשות כמעט הכל. אפשר לעבוד מול שולחן ומקלדת, אפשר לצפות בסרטים במסך ענק, אפשר אפילו לישון במיטה עם מצעי ג'יבאנשי או להתכרבל על כורסת טלוויזיה. ועם זאת, דבר אחד ביקשה חברת התעופה מנוסעי המחלקה הראשונה שלא לעשות: לא לקיים יחסי מין בסוויטות.

הסוויטות, אשר מצוידות במיטה זוגית מבודדות לחלוטין, וניתן לנעול אותן מבפנים. ובכל זאת, חברת התעופה ביקשה מהנוסעים שלא לקיים יחסי מין על המיטה הזוגית, תוך כדי התחשבות בנוסעים אחרים במטוס ובצוות העובדים.

"אנחנו מבקשים מנוסעי החברה שכל מה שהם יעשו במטוס יהיה תוך כדי התחשבות בתקנים אשר לא פוגעים בנוסעים אחרים או בצוות", נכתב בהודעת החברה".

לפני שבוע ערך מטוס הסופרג'מבו A380 של איירבוס את הטיסה המסחרית הראשונה שלו, מסינגפור לסידני. במטוס הענק התארחו, בין יתר הנוסעים, נוסעים ב-12 סוויטות פרטיות, הכוללות פינוקים שונים.

המחיר כמובן בהתאם. כרטיס טיסה במחלקה ראשונה במטוס A380 סופרג'מבו, מסינגפור לסידני וחזרה - עולה 7,350 דולר. מחירו של כרטיס טיסה במחלקה ראשונה "רגילה", לשם השוואה, באותו הקו עולה 6,400 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully