וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט בארה"ב ממשיך לעלות

הדר תדמור

9.1.2008 / 9:22

החוזים על הנפט למסירה בפברואר נסחרים ב-96.7 דולר לחבית בניו יורק, בשל ההשערות שמלאי הנפט בארה"ב רשמו ירידות שבוע שמיני ברציפות

מחיר הנפט ממשיך לעלות בניו יורק, זה היום השני ברציפות, בשל ההשערות שמלאי הנפט בארה"ב רשמו ירידות זה השבוע השמיני ברציפות. משרד האנרגיה בארה"ב היום צפוי להראות ירידה של 2.1 מיליון חביות במלאי הנפט של ארה"ב. כך לפי דיווח סוכנות הידיעות בלומברג.

מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש פברואר עולים ב-0.4% ונסחרים במחיר של 96.7 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק. אתמול עלו החוזים על הנפט ב-1.3%.

מחירי החוזים על הנפט מסוג ברנט למסירה בחודש פברואר עולים ב-25 סנט ונסחרים במחיר של 95.79 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של לונדון. אתמול רשמו מחירי החוזים מסוג ברנט עלייה של 1.2%.

המועמדת לנשיאות ארה"ב, הילרי קלינטון, הביעה אתמול את חוסר שביעות רצונה מהכוח העצום שבידי חברות האנרגיה, וחברות גדולות נוספות: "במשך שבע שנים היה לחברות הנפט, לחברות התרופות, לחברות ביטוח הבריאות ולכרישי ההלוואות לסטודנטים, נשיא שתמך בהן. הגיע הזמן שיהיה לנו נשיא שתומך בכולכם", אמרה קלינטון בנאומה, שבו התייחסה למצבן הכלכלי של משפחות רבות בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • נפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully