וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החשיפה ב"הישרדות" - מכירות האננס עלו

רינה רוזנברג

26.2.2008 / 8:52

פופולריות התוכנית הביאה לעלייה של 86% במכירותיו של הפרי בחודש האחרון. מגדל האננס, רועי טויב: "המגדלים מוכרים כל מה שהם מייצרים"

חלק ממשתפי התוכנית "הישרדות" יעידו בוודאי כי הם אינם רוצים לראות יותר אננס עד סוף חייהם. ואולם בקרב הצרכנים הישראלים מעורר באחרונה הפרי האקזוטי דווקא התלהבות עצומה, והוא נהפך לחלק בלתי נפרד מצלחת הפירות בבתים רבים.

רבות דובר על תוכן שיווקי ופרסומות סמויות לכאורה בתוכנית "הישרדות", המשודרת בערוץ 10, אך אף אחד לא תיאר לעצמו שדווקא הופעתו הסתמית והלא-מניפולטיווית של האננס פעמיים בשבוע בסלון הישראלי, תביא לעלייה במכירותיו. נראה כי הקהל שרואה את מרינה, ליה ושאר משתתפי התוכנית מתענגים כל כך על אננס, מתקשה שלא לרוץ לחנות הקרובה ולרכוש לעצמו מהפרי.

ברשת טיב טעם מאשרים כי ההתלהבות מהפרי שהתעוררה בקרב הציבור הישראלי, הביאה לעלייה של 86% במכירותיו בחודש האחרון, בהשוואה לחודשים קודמים. זאת, אף שמחירו עדיין נחשב גבוה - ויכול להגיע ל-30 שקל לקילו ברשתות מסוימות. ברשת שופרסל לא דיווחו על עלייה במכירות האננס. ואולם מקורות בענף השיווק מודים כי הם מודעים לעלייה בביקוש לפרי, ומייחסים אותה לחשיפה לתוכנית הטלוויזיה.

"המגדלים מדווחים כי ההתעניינות בפרי עולה מרגע לרגע", אמר רועי טויב, יו"ר שולחן אננס בארגון מגדלי הפירות ומגדל אננס בעצמו. "כתוצאה מכך, גם שטחי הגידול שלהם מתרחבים". לדבריו, חלה עלייה בביקוש לפרי: "המגדלים מוכרים כל מה שהם מייצרים, ואיש מהם לא נותר עם עודפים".

כמעט 98% מהאננס הנמכר בישראל הוא מתוצרת מקומית, מכיוון שאין כמעט יבוא של הפרי. 500-700 דונם בישראל מיועדים לגידול אננס, ושטחים אלה מתרחבים משנה לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully