וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים: אוזני המן ב-36 מיליון שקל

עם ישראל יאכל השנה 30 מיליון אוזני המן. המחירים השנה התייקרו בשיעור של כ-8%, זאת בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם, בעיקר הקמח והשמנים

עם ישראל יאכל בתקופת החג כ-30 מיליון אוזני המן - מתוכם כ-12 מליון אוזני המן ממולאות בשוקולד. בין החידושים השנה - אוזני המן עשויות מקמח מלא וממולאות במרכיבים טבעיים - נמכרו כ-1.5 מיליון מסוג זה. כך נמסר מהתאחדות התעשיינים.

היצרנים מדווחים, כי בין אוזני ההמן הנמכרים ערב החג, אוזני המן ב"שחור-לבן", מילוי שזיפים וקפה ו"מיני" - אוזני המן במשקל 25 - 30 גרם (לעומת כ-40 גרם ל"אוזן" רגילה). וכן אוזני המן פרימיום מבצק חמאה.

מבדיקה שערכה התאחדות התעשיינים בקרב היצרנים עולה, כי בפורים השנה גדלו מכירות אוזני המן בכ-15% לעומת אשתקד. מדובר בהיקף כספי של כ-36 מליוני שקלים, כאשר השנה החלו המכירות כבר כחודשיים לפני פורים.

היצרנים מדווחים, כי מחירי אוזני המן התייקרו השנה בשיעור של כ-8%, זאת בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם בעיקר הקמח והשמנים, וכן העלייה באנרגיה ובשכר העבודה. מחירו של קילו אוזני המן נע השנה בממוצע בין 26 שקלים ל-35 שקלים, כאשר רוב המכירות הינן במארזים של 400 - 500 גרם.

היצרנים מדווחים, כי השנה יוצאו לקהילות היהודיות בעולם (בעיקר לארה"ב), כ-480 אלף אוזני המן - ירידה של כ-5% לעומת הפורים הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully