וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת סטימצקי תשקיע במגזין "TimeOut"

20.3.2008 / 11:50

היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים. אמיר קס, יו"ר רשת סטימצקי: "זהו נדבך נוסף בהתפתחותה של סטימצקי ממותג בעולם הספר לתחום תרבות ופנאי בישראל"

רשת סטימצקי הודיעה היום על עסקת השקעה במגזין "TimeOut". היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים. "TimeOut" מוציאה לאור של השבועון "TimeOut תל אביב", של הירחון "TimeOut ישראל" בשפה האנגלית ושל שורת מדריכי נסיעות לערים המרכזיות בעולם. בחברה מועסקים 60 עובדים. "TimeOut" ישראל צפויה להרחיב את פעילות ההוצאה לאור למספר ערים מרכזיות באירופה: אמסטרדם, פראג ובריסל בשנה הקרובה.

באחרונה דיווחה רשת סטימצקי על השלמת רכישת רשת צליל. בעקבות הרכישה מתכננת הרשת לפתוח סניפים נוספים של רשת צליל ברחבי הארץ.

אמיר קס, יו"ר רשת סטימצקי ומנכ"ל משותף במרקסטון סיכם את העסקה: "זהו נדבך נוסף בהתפתחותה של סטימצקי ממותג בעולם הספר לתחום תרבות ופנאי בישראל ומחוצה לה. זהו גשר נוסף לפעילות סטימצקי גם מחוץ לישראל".

יובל סיגלר, המו"ל והעורך הראשי של טיים אאוט, אמר כי "ההשקעה של מרקסטון וסטימצקי תאפשר ל'TimeOut' ישראל להשלים את תוכנית ההתרחבות הבינלאומית שלה במסגרת TimeOut העולמית, כמו גם להגדיל במידה משמעותית את היקף עסקיה בישראל".

רשת סטימצקי נוסדה בשנת 1925 ומונה כיום 150 חנויות ב-68 ערים וישובים - כולל לונדון ולוס אנג'לס. בחברה מועסקים 800 עובדים. לפני כשנתיים נרכשה הרשת על ידי מרקסטון בניהולם של אמיר קס, רון לובש ואליוט ברוידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully