וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת "קפה קפה" תפתח 18 סניפים חדשים

עדי דברת

30.4.2008 / 12:56

יפתחו בחודשים הקרובים ויופעלו על ידי זכיינים בסמוך למרכזי קניות. בכוונת הרשת להפעיל עד סוף שנת 2008 כ-80 סניפים בישראל

רשת בתי הקפה "קפה קפה" תפתח 18 סניפים חדשים בחודשים הקרובים. בין היתר יפתחו סניפים בקניון איילון, קניון מודיעין, קניון פולג נתניה,יקנעם, קניון רמלוד, קניון שערי חדרה, דיזנגוף סנטר, מרכז וולפסון חולון, עמק רפאים ירושלים, מגדלי איילון ר"ג, השדרה השביעית באר שבע, סטאר סנטר אשדוד, סחרוב ראשל"צ, נצרת, חוף מגדל הצוק הרצליה, קריית אונו ורעננה. כיום מונה הרשת 51 סניפים ועם פתיחת הסניפים תמנה 69 סניפים.

לדברי רונן נימני, בעלי הרשת, בכוונת הרשת להפעיל עד סוף שנת 2008 כ-80 סניפים בישראל כמו גם סניף בינלאומי באוקראינה, אשר נוסף לסניף הבינלאומי הקיים בסופיה, בולגריה.
אבינועם בן מוחה, מנכ"ל cafe cafe, אמר: "פתיחת הסניפים החדשים בחודשי הקיץ הקרובים הינה פועל יוצא של מגמת ההתרחבות של הרשת בשנתיים האחרונות. הצמיחה נובעת, בין היתר, מהפורמט אותו בנינו עבור הזכיינים השונים, כמו גם מהעלייה הרבה בביקוש בקרב הצרכנים הישראליים לבתי קפה כמקומות בילוי. בנוסף ניתן להצביע על עלייה חדה בביקוש לזיכיונות של הרשת בקרב יזמים שונים". את שנת 2007 סיכמה הרשת עם מחזור מכירות של כ-150 מיליון שקל, זאת לעומת מחזור מכירות של כ-50 מיליון שקל בלבד בשנת 2006.

  • עוד באותו נושא:
  • קפה קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully