וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פימי רכשה את השליטה בתמי 4

אורה קורן

27.5.2008 / 12:53

הקרן שבשליטת ישי דוידי רוכשת 21% מקיבוץ נתיב הל"ה תמורת 8 מיליון דולר ותחזיק כ-40% מהחברה. לחברה כ-300 אלף לקוחות

קרן פימי בשליטת ישי דוידי הודיעה היום כי רכשה את השליטה בתמי 4 בהשקעה של 8 מיליון דולר. הקרן רוכשת 21% מקיבוץ נתיב הל"ה, ותחזיק לאחר העיסקה כ-40% מהחברה. בנוסף לקרן פימי, מחזיק קיבוץ נתיב הל"ה כ-34% ממניות החברה והיו"ר שמוליק ולודינגר כ-18%. אחזקה זו מתווספת לאחזקה קודמת של הקרן משנת 2005.

תמי 4 הוא שם המותג של חברת תנה תעשיות, שהוקמה בשנת 1970 בקיבוץ נתיב הל"ה. החברה פועלת בתחום פיתוח, ייצור, שיווק ושירות מערכות לסינון, טיהור, חימום וקירור מי שתייה.
מוצרי החברה מפותחים ומיוצרים במפעל הממוקם בעמק האלה, סמוך לקיבוץ נתיב הל"ה. מערך השירות והשיווק של החברה ממוקם באזור התעשייה באור יהודה, ומוצריה משווקים ברחבי העולם. לחברה כ-300 אלף לקוחות. המוצר הפופולרי של החברה הוא תמי בר פמילי, מתקן מים לשימוש בבתים ובמשרדים. לתמי 4 חברה בת באנגליה, Tana Water, המשווקת את מוצריה בבריטניה, ותחילת פעילות במספר במדינות נוספות בעולם. מנכ"ל החברה הוא דני טרגן.

קרן פימי מנהלת 1.25 מיליארד דולר ועוסקת בהשקעות בחברות בשני אופנים. האחד, רכישת שליטה בחברות באמצעות השקעה בחברות רלוונטיות; והשני - השקעות פיננסיות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה. עד כה, השקיע הקרן ב-50 חברות, ביצעה למעלה מ-25 מימושים והיקף עיסקות בכמיליארד דולר. תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים.

הקרן השלימה בסוף שנת 2007 גיוס של 500 מיליון דולר לקרן הרביעית. בין המשקיעים: בנקים מסחריים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ומשקיעים פרטיים - ישראלים וזרים. המשקיעים הישראליים בקרן כוללים את מרבית הגורמים המוסדיים בשוק. הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים. בין היתר, השקיעה הקרן בחברות ריטליקס, אופיר, סקופ, מדטכניקה, אדפטרון, בגיר, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, תפרון, תדיראן קשר, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין ואמ.די.טי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully