וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל - החברה שהכי טוב לעבוד בה בישראל

עידו סולומון

6.8.2008 / 11:00

גוגל רק במקום השני; IBM שלישית; אחריהם: מיקרוסופט, SAP, סיסקו, קומברס, HP, מוטורולה ואמדוקס. דרוג עובדי ההיי-טק שלBdiCoface

עובדי ההיי-טק בישראל סבורים כי אינטל היא החברה שהכי טוב לעבוד בה, כך עולה מדרוג עובדי ההיי-טק שמפרסמת היום חברת BdiCoface. בכך מחזקת אינטל את מעמדה בפיסגה, לאחר שקטפה את המקום הראשון גם בדרוג הכללי של החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל, שפירסמה חברת BdiCoace במאי האחרון בכנס משותף שערכה עם מגזין TheMarker.

חברת גוגל ישראל הגיעה למקום השני בדירוג עובדי ההיי-טק, לאחר עליה של 9 מקומות מהמקום ה-11 בו דורגה אשתקד. למקום השלישי הגיעה חברת IBM, ששומרת על מקומה מן השנה שעברה, ומיקרוסופט הגיעה למקום הרביעי - ירידה של שני מקומות יחסית ל-2007.

במקום החמישי נמצאת חברת SAP בדומה לשנה שעברה; סיסקו גם היא עומדת במקום והגיעה שוב למקום השישי. קומברס, הגיעה למקום השביעי בדרוג, לאחר שירדה 3 מקומות ביחס לדרוג של 2007. קבוצת HP, עלתה 4 מקומות ומוקמה במקום השמיני, מוטורולה הגיעה למקום התשיעי ואמדוקס סוגרת את העשיריה הראשונה.

בחברת BdiCoface מעריכים כי בלמעלה מכ-50% מהחברות שאותן דירגו השנה עובדי ההיי-טק, מבצעות לפחות אחת לשנה סקר עמדות בקרב עובדיהן, שבו נבדקת שביעות הרצון בקרב העובדים מתפקוד המנהלים, מפעילויות הרווחה, מרמות השכר ועוד. עוד עולה מן הדרוג כי, בקרב החברות שדורגו על ידי עובדי ההיי-טק, כ-1% עד לכ-2% בממוצע מתקציבן השנתי של החברות, מוקדש לפעילויות רווחה בהן פעילויות חברתיות, פעילויות פנאי ומשפחה, סרטים, הצגות, טיולים, קבוצות ספורט ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • bdi
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully