וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היום": אמדוקס מנהל מו"מ לרכישת קומברס

TheMarker

7.8.2008 / 9:54

במקביל מנהלת קומברס מגעים למכירת החברה-הבת ורינט לחברת נייס. ארבע החברות הישראליות נסחרות בבורסה של ניו יורק

חברת אמדוקס הישראלית מנהלת משא ומתן לרכישת הפעילות העסקית של חברת קומברס. במקביל מנהלת קומברס מגעים למכירת חברה הבת שלה, ורינט לחברת נייס. כך מדווח היום העיתון "ישראל היום". לפי העיתון, המגעים נמצאים בשלבים מתקדמים עם מספר גורמים, כאשר עיקר המחלוקת היא סביב המחירים של החברות.

כל ארבע החברות הלוקחות חלק במגעים הן חברות ישראליות הנסחרות בבורסה בארה"ב. אמדוקס מתמקדת במכירה והטמעה של מערכות בילינג, בעוד שקומברס מתמקדת במערכות של דואר ומסרים ברשתות טלפון וסלולר כמו גם מערכות הגביה בגינם. ורינט, חברת הבת של קומברס, עוסקת במערכות הקלטה וניתוח של קול ווידיאו עבור השוק הביטחוני והאזרחי, והיא אחת המתחרות הגדולות של נייס העוסקת גם באותם תחומים.

בתחילת השבוע הודיעו ורינט ונייס, המתחרות בשוק מערכות הצילום והאבטחה, כי הגיעו להסכם ליישוב ולמחיקת כל תביעות הפטנטים בין שתי החברות. ההודעה הביאה להתחדשות השמועות בדבר אפשרות למיזוג בין החברות, שכן שיקום היחסים בינהן עשוי להוות את הצעד הראשון בדרך לשיתוף פעולה. עם זאת, החברות סירבו לפרט את התנאים הכספיים והאחרים של ההסכם וכל מידע בנוגע לאפשרות לשיתוף פעולה עתידי.

מספר גורמים עשויים למנוע רכישה של קומברס וחברת הבת שלה ורינט ובראשן הבעיות החשבונאיות של ורינט וקומבס, שבעטיין נמנעות החברות מפרסום מסודר של דו"חותיהם. כל עוד ורינט לא מדווחת באופן מסודר, קיים קושי להעריך את שוויין ואת הסיכונים העתידיים הכרוכים ברכישתן או במיזוג עמן, לרבות הסיכון שבתביעה ייצוגית כנגד החברות.

מאמדוקס ונייס נמסר כי החברות אינן מגיבות לשמועות, עם זאת מספר גורמים המקורבים לחברות הכחישו את דבר המגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully